Han væltede mig ned i sengen og satte dig oven på mig. Han kilde mig i siden. Jeg skreg næsten af grin indtil han stoppede. Han læner sig ind over mig og kysser mig på munden. Han retter lidt på sig så han ligger ordenligt. Vi kysser stadig haha. Det udvikler sig til en snav. Lidt grovere end det plejer at være. Jeg tager min hånd i d i hans trøje så den ligger på hans ryg. Seriøst?!
Hans bror kommer IGEN bare brasende ind. Føst kigger han mærkeligt på os men så ligner han en der er ved st flække af grin indvendigt.
" i larmer. Skruer i ikke lige ned? Bare en smule"
" seriøst Jason gå nu!" Siger Alex skarpt. Det skal lige siges at Alex stadig er oven på mig. Måske lidt akavet. Efter nogle skynder går han endelig ud af værelset. Alex sætter sig frustreret op på mine lår og sukker højlydt. Jeg ligger stadig nede i sengen. " Alex ik tag dig af ham"
" han er bare så irriterende..."
" glem det og kom herned igen" jeg åbner mine arme så han kan ligge sig herned igen.
" hygge fis"
Jeg griner lidt af hans kommentar men ha. Lagde sig ned igen. Han kysser mig fra halsen og ned til han rammer mit bryst. Da han havde kysset midt bryst et par gange lagde han sig ned ved siden af mig og holdte sine arme rundt Om mig. " jeg elsker dig ufattelig højt Julia"
" jeg elsker dig højre!"
" umuligt" sagde han.
Vi hørte hoveddøren smække hvilket betyder at Jason er gået rasten af aften næsten.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Story book
Não FicçãoDen her bog kommer til at indeholde mange forskellige historier bog 1. you and me forever bog 2. love ore not bog3 my new life bog4. gymnaselivet bog5 sex-slaven bog6. always behind me