(På efterskolen)Det var lidt akavet at stå der, men også trygt. De to andre drenge stirrede mærkeligt på mig, men jeg ignorerede det. "Skal du ikke hen at læse med Julie og Cille" spurgte Lucas, som om at han ville have mig væk. "Jo.. eh jo, jeg går nu" sagde jeg hurtigt og begyndte at gå. "Vent! Clara?!" råbte en stemme bag mig, jeg vidste godt at det var Lucas, og blev faktisk lidt glad for at han råbte på mig. Jeg vendte mig rundt, men fik mit hår i munden. Det så nok ikke så kønt ud, at jeg stod og filtrede det væk fra min mund, men det lykkedes. "Jeg skal forresten sige noget til dig" sagde Lucas. Jeg lyste op et sekund, men kom så i tanke om at de to drenge stadig sad og stirrede på mig, som om jeg var mærkelig. "Ja, hvad skal du sige" svarede jeg. "Han lavede et tegn med hans øjne der betød "kom lige med, jeg kan ikke sige det her" underligt nok, men jeg forstod faktisk hans blik. Jeg stod efterhånden så tæt på ham nu, at han umuligt kunne undgå at tage min hånd. Lucas smilede til mig, og tog fat i min hånd. Hans hånd var varm. "Bare læs videre, jeg kommer om lidt" sagde Lucas til de andre to drenge, som fulgte mig med øjnene, indtil de nok ikke kunne se mig mere. Lucas havde hevet mig hen til den hyggelige ende af biblioteket, og satte sig i den sorte lædersofa der stod indtil væggen. "sætter du dig ikke lige" spurgte han. "jo selvfølgelig" svarede jeg. "nu siger jeg det ligeud Clara... okay? sagde han stille. "Ja?" sagde jeg. "Jeg har fået følelser for dig" sagde han med hovedet helt tæt på mig. Jeg kunne ikke få et eneste ord ud af min mund, selvom jeg gerne ville. Egentlig havde jeg jo sagt til Alex at jeg ikke kunne lide Lucas på den måde, men jeg havde bare en træng til at være sammen med Lucas. "Det er helt okay hvis du ikke har det på samme måde" sukkede han. "Jo Lucas! jeg... jeg har også fået følelser for dig" endte jeg med at sige. Lige nu, følte jeg mig som en god og dårlig person. Dårlig fordi jeg har løjet for min bedsteven, og god fordi jeg sagde sandheden. Lucas lyste op, da han hørte mit svar. Han træk sig tættere på mig, det var ikke ubehageligt på nogen måde, men det var rart. Jeg kunne tydeligt mærke hans ånde da han sagde.. "Må jeg...
Håber i kunne lide den, smid et like hvis det lyste(: Undskyld at de ikke er så lange, men så bliver de alt for uoverskuelige at læse(;Og hey, tag lige jeres venner
YOU ARE READING
Story book
Non-FictionDen her bog kommer til at indeholde mange forskellige historier bog 1. you and me forever bog 2. love ore not bog3 my new life bog4. gymnaselivet bog5 sex-slaven bog6. always behind me