Aşk ne demek?

74 6 42
                                    


"Aşk ne demek?" Bu ani soruyu duyan Tae, başını kaldırıp karşısındaki küçük çocuğa baktı.

"Ne?" Çocuk, oturduğu koltukta kıpırdanarak soruyu tekrar sordu.

"Aşk ne demek?"

"Bilmiyorum," dedi Tae. Kitabını okumaya çalışıyordu ve bu çocuk onu rahatsız ediyordu.

"Annemle babam 'aşk' hakkında konuşuyorlardı. Annem dedi ki 'Richard ve Anne gerçek 'aşk'tan yoksunlar bence. Sevgili olmayı kesmeliler,' dedi." Bir kez daha Tae'ye baktı.

"Bilmiyorum, dedim," dedi Tae.

"Sevgili ne demek? Anneme sorduğumda iki kişi birbirini derin bir aşkla severse sevgili olacaklarını söyledi. Aşk ne demek?" Çocuğun saçma sapan sorularının üzerinde düşünmedi bile Tae.

"Bilmiyorum dedim ya!" diye bağırdı.

"Birazcık düşün ve fikir yürütmeye çalış, o zaman başından ayrılırım." Dedi çocuk.

"Aşk birbirini çok sevince oluyor. Aşk olunca da sevgili oluyorsun işte." Deyip kestirip attırdı Tae.

"Benim sevgilim olur musun?" diye sordu çocuk aniden.

"Ben sana âşık değilim ama." Dedi Tae ters ters.

"Ben sana âşığım!" diye bağırdı çocuk.

"Değilsin," diyerek tekrar tersledi Tae. "Bunun için çok küçüksün."

"Dört sene sonra büyümüş olurum." Koltuğun üzerinde ayağa kalktı. "Hem o zaman sen de büyümüş olursun. Kaç yaşındasın?" diye sordu.

"Altı," diye geçiştirmeye çalıştı Tae.

"Dört sene sonra 10 yaşında olacaksın, büyümüş olur musun?" diye sordu.

"Olurum, git başımdan." Dedi Tae. Küçük çocuk güldü.

"O zaman dört sene sonra görüşürüz!" Kanatlarını ortaya çıkartarak uçup gitti.

Tae, o gittikten sonra az önceki konuşmayı düşünmeye yoğunlaşmıştı.

Cidden, 'aşk' ne demekti?

Kitabını çantasına atıp koltuktan kalktı. İçinde yaşadıkları dev ağacın dallarından biri olan kütüphanedeydi. Buraya hep gelirdi.

Az önceki çocuğu hayatında ilk defa görüyordu. Kıyafetinin omzunda Tan klanının amblemini görmüştü.

"Bizim klanımızda değil demek ki," diye geçirdi içinden. Dala gömülü cama gidip dışarıya baktı. Birkaç milyon kilometre uzaklıktaki En Büyük Klan'ı görebiliyordu. Orası Kim klanıydı. Yüce lider Kim Seokjin tarafından kurulmuş ve etrafındaki 5 klanı birbirine bağlayan bir klandı.

Seokjin herkesin ruhanî lideri ve kralıydı –Tae dışındaki herkesin.

Tae bu beş dünyanın hiç birinden gelmiyordu.

Söylediklerine göre, Dış Dünya'da bulunmuş ve ona bakacak kimse olmadığı için Ana Kara'ya getirilmişti.

Kim Seokjin de onu Bang klanına uygun görmüştü.

Her klanda 'Kim' soy ismini taşıyan ve Seokjin'in emirlerini etrafa ileten bir kişi bulunurdu. Bang klanında olmadığı için, Tae'ye bu soy isim verilmiş ve bu klanın başına geçirilmişti.

O sıralar 4 yaşında olması Seokjin'in zerre umurunda olmamıştı.

Pencerenin başından ayrıldı ve merdivenleri inerek odasına doğru ilerledi. Kanatları veya büyü gücü olmadığı için, ona yere bitişik olan bir odayı vermişlerdi.

5Where stories live. Discover now