Gwangju'nun Prensi

16 4 44
                                    


11186 kelimelik bu bölümü okuyabilecek olanlarınıza Kadim Ruhlar'ın ve Yüce Seokjin'in rehberliğini sunuyorum.

Gwangju'da küçük kahkahalar duyuluyordu. Birkaç aylık muhteşem bir bebeğin ilk kahkahalarıydı bunlar. Ona eğilmiş annesine gülerek ellerini uzattı. Küçük ellerini ve ayaklarını sallayarak kendi çapında eğleniyordu.

Onun bu hâllerini videoya alan anne ve babası birbirlerine baktılar. Beyninde tümör olan çocukları çok hastaydı, hatta öylesine hastaydı ki, doktorlar 1 yaşını göremeyeceğini söylüyorlardı. Fakat minik meleğin böylesine içten kahkahalar atması, anne-babasını çok sevindirmişti.

---

Aynı anda Ana Kara'da bir peri dünyaya geldi. Bu perinin kanatları yoktu. Kanatsız bir perinin hiçbir klanda hayatta kalamayacağı düşünülmeye başlamıştı çünkü perilerin büyü gücü –onlara hayat pınarını sunan şey- kanatlarında saklı olurdu.

Yine de Seokjin küçük periye güvendi. Onu, doğmuş olduğu Dan klanına göndermeden önce bir isim vermeye karar verdiler.

'Gereksiz' anlamına gelen Tarbetu ve 'İşe Yaramaz' anlamına gelen Golsam arasında kalan anne-babası ve klan sakinleri, sorunu Seokjin'e taşımışlardı. Normalde Seokjin yeni doğanlara ve onlara verilen isimlere karışmamasına rağmen, bu kanatsız peri doğduğunda, hayatında ilk defa böyle bir şeye tanık olduğu için, Dan klanına bir ziyaret bahşetmişti.

Küçük kıza ne gereksiz ne de işe yaramaz demek istiyordu. "Yeni bir kelime bulalım ve bu kelimenin anlamı 'başarılı' olsun." Dedi.

Bu kıza isim vermek için bulacakları bu kelimeyi, klan başkanlarının seçmesini istedi ve onları ertesi gün En Büyük Klan'a çağırdı.

Büyük bir merasim düzenlenecekti. Anne ve babasının da kendisinden umudunu kesmiş oldukları bebek, o gün özenle merasimin yapılıacağı En Büyük Salon'a getirildi çünkü En Büyük Klan'daki tek salon burasıydı.

Bang klanının başkanı Taehyung'dan başlayarak, klan başkanları ve Che yavaş adımlarla Seokjin'in yanına geldiler.

"Perinin doğacağı haberi, birkaç gün önceki Muhteşem Balo'da geldi." Dedi Seokjin. Karanlık'ın yenilmesinin 4. senesinde verilen Muhteşem Balo'dan bahsediyordu. "Chimmie ve Yoongi'nin çıktıkları maceralarından birkaç gün önce." Diyerek, herkesin anlaması için açıkladı.

Bütün klanlardaki periler, Dan klanının bütün sakinleri ve diğer klanların bütün ileri gelenleri toplanmışlardı. Herkesin başı Seokjin'inkinden aşağıda, sessizce onu dinliyorlardı.

"Ve peri dün sabah doğdu." Önüne serilmiş olan kuştüyü battaniyede yatan minik periye baktı. Kanatları yokken ona 'peri'demek çok zordu. "Bu güzel kızımıza isim vermemiz gerekiyor," dedi minik perinin mor saçlarını okşarken. Küçük bebek güldü. "Hepinizden bir kelime almak istiyorum. Bu kelimeye bir anlam yükleyeceğiz ve anlamı 'başarılı' olacak. İsimlerin gücünü biliyorsunuz." Dedi. "Öncelikle bu meleğin klanının başkanı olan Jaehee ile konuşmak istiyorum."

Jaehee gülümseyerek ayağa kalktı. "Bizim klanımız perilerin ve tek boynuzlu atların yuvasıdır. Bu yüzden bu küçük meleğe 'Uni' denmesi kararındayım." Dan klanının üyeleri alkışladı.

"Jungsoo?" Jungsoo, Jaehee oturduktan sonra ayağa kalktı.

"Geçtiğimiz günlerde biricik dostumuz Chimmie, Yoongi ve Scatha'nın yardımlarıyla kurtarıldı. Ben de onların isimlerini birleştirerek küçük kızımıza 'Yoona' deme kararındayım." Chimmie gülümsedi. Nyeon klanının ileri gelenleri alkışladı.

5Where stories live. Discover now