part 1

2.9K 63 27
                                    

  Yine taehyung u bekliyorduk. Uzaktan biriyle bize doğru koşuyordu. Ten bağırarak "hadi şapşal 1 saattir seni bekliyoruz" taehyung gülerek yanımıza geldi Chan dalga geçerek "hadi ama dostum sevgilini de mi getirdin" jihoon kıkırdayarak "bu kim taehyung?" Gülümsedi ve chanyeol u beş parmağıyla gösterdi.

Bana baktı ve sonra yanındakine dönerek "Chan haklı bu jimin" jihoon şaşkın bir şekilde hızlıca konuşmaya başladı "sen ciddimisin? Sevgilin mi? Ne hari..."
Ben kaşlarımı çatarak "yeter jihoon" jimin bana döndü ve elini uzattı biraz şaşırdım ama hemen kendimi topladım bana bakarak dudaklarını yaladı ve "merhaba ben jimin sende jungkook olmalısın merhaba kookie" sert bir tavırla "merhaba chimchim"

Jimin gözlerini kocaman açtı ve "beni nereden tanıyosun?" Herkes bize bakıyordu sırıtım ve cevap vermedim jihoon bağırarak "hadi ama tanışmanın zamanı mı?" Diyerek havuza doğru koşmaya başladı şezlonglara eşyelerımızı koyduk ve jihoon suyun içine girmişti bile havuz çok kalabalık değildi biz ve 12 kişi falan ben şezlonga uzandım "ben 5 dakika sonra gelirim suya" herkes atladı taehyung jimini tuttu ve  "hadi jimin havuza girelim" jimin gözlerini kısarak hafifçe eğildi ve karnını tuttu "ya benim biraz karnım ağrıyor şezlogda biraz uzanıyım gelirim"

Taehyung endişelendi "hastaneye gidelim mi?" Jimin kaşlarını kaldırdı ve "yok hayır o kadar kötü değil" taehyung sakince jimine baktı ve "iyi tamam sen bilirsin" ve sonra jimini bırakıp suya atladı jimin tam yanımdaki şezlonga gelerek bana döndü "sen beni nereden tanıyosun?" 

Hiç jimine bakmadan gözlerim kapalı bir şekilde "sen beni nereden tanıyorsun bende seni oradan tanıyorum" jimin bana döndü ve şaşkınca bana sakin bir ses tonuyla "ben artık dayanamıyorum" gözlerimi açtım ve vicudumla beraber jimine döndüm dalga geçerek "ne? Neye?" Jimin kaşlarını çattı ve oturdu "salak mısın? Anlamak mı istemiyosun? Bence anlamak istemiyorsun" masumca jimine baktım "hayır anlamadım" jimin "ahhhhhhhhh" dedi önüne dönerek olarını birbiriyle birleştirdi küçük çocuklar gibi çok tatlıydı.

Önüme döndüm ama tekrar jimine dönerek "offf tamam anladım seni seviyorum ama taehyung" taehyung a bunu yapamazsın "sen bir şey yapmicaksın bana bırak ya senin için herşeyi yaparım" gülümsedim ve jiminin gözlerinin içine baktım "seni çok seviyorum" jimin karnını tuttu ve ve yüzünü büzdü ben hızlıca " iyimisin jimin" jimin bana baktı ve "karnım ağrıyor tuvalete gitmeliyim buralarda nerede var beni götürür müsün?" (Çakal jimin) Ben kalkıp oturdum ve "tabi ki de" ayağa kalktım ve sudakilere bağırdım "gençler jimini tolete götürüp geliyorum" hepsi bana döndü ve "tamam" jimin kolunu omzuma attı bende kolumu beline sardım

Oy verirseniz mutlu olurum😊💜

Jikook mu? vkook mu? vmin mi? YOKSA vminkook mu?

💜Vminkook💜Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin