part 2

1.8K 40 6
                                    

Jimin tuvalete girdi ve çıktı ben biraz sakince kafamı sağa yatırdım ve jiminin gözlerine baktım "jimin iyiyimisin?" Jimin yakasını silkerek bana bakıp elleri ile yüzümü sardı ve kafamı düz pozisyona getirerek "seni çok seviyorum jungkook" jiminin bileklerinde tuttum ve aşağı indirdim ilk önce biraz tedirginlendi ama dudağının kenarına küçük bir öpücük kondurduktan sonra sakinleşti ve bana baktı aniden bana sarıldı.

Çok yumuşaktı bende ona sarıldım sonra kolumu adete ağaca sarılmış bir kuala gibi sardı. Bana baktı ve birbirimize gülümsedik neden bu kadar şirinsin? Neden bu kadar tatlısın?
Seni sevmemem için bir neden söyle? ...
Taehyung tek neden ama senin için ondan bile vazgeçerim senin için sadece senin için ...

Havuza doğru yürümeye başladık durduğum anda kolumu bırakıp bana dönerek dilini yaladı ardından konuşmaya başadı.
"Ne oldu benim minik tavşanım" güldüm ve jimine dönerek konuşmaya başladım. "Birincisi sen benden daha minik ve tatlısın, ikinc..." Sözümü kesti ve konuşmaya başladı hem konuşup hem de gülmeye başladı. "Ah biliyorum sadece seni sinir etmek istedim" daha çok gülmeye başladı gülerken çok tatlıydı ben araya girdim ve " asıl söyliceğim ve ikincisi hadi havuza girelim" bana baktı.

  Ve kahkası gülümsemeye dönerek masumca baktı. "Sen nasıl istersen benim küçük tavşanım" ben kaşlarımı çattım ve "ben şimdi sana gösteririm küçük tavşanı" diyerek elinden tutup beraber havuza atladık o küçücük gözlerini kapatmıştı. Suyun üzerine çıktığımızda hala gülüyordu "ahh hadi ama jimin suyun içinde gözlerini açamıyormusun?"

  Gözlerini eli ile ovdu ve bana bakarak gözlerini kocaman açtı "ne olmuş yani" yine gülmeye başladı kendimi tutamayıp bende güldüm bu sırada taehyung yanımıza geldi ve alaycı bir şekilde "bakıyorum da jungkook jimine çabuk alışmışsın!" Kaşlarımı çattın ve taehyung döndüm "ne demek istiyorsun sen pis faişe" taehyung bana daha dik baktı "ne dedin sen" ben daha da sinirlenip "dedim ki her şeyi nerenden anlıyorsun pis faişe" jimin dayanamayıp bir anda "yeteeeer be!" 

  Hiç birimizin konuşmasına izin vermeyip sudan çıktı ve arkası dönük bir şekilde "taehyung seninle ilişkimizi gözden geçirmeliyiz" diyip gitti taehyung bana bakarak sudan çıktı ve şöyle söyledi "seninle daha sonra görüşeceğiz" diyip sudan çıktı. Herkes yanıma geldi ve chanyeol bana bakıp göz kırpıp "ne oldu kookie" yalan söylemek zorunda kaldım biz taehyung la çok yakındık anlamalarını istemedim "jiminle taehyung tartıştı biraz ya sorun yok" ten bana baktı ve üzüldüğümü fark etti moral vermek amaçlı "tamam sorun yok kookie"

Desteklerinizi bekliyorum😊

💜Vminkook💜Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin