part 3

1.5K 32 2
                                    

  Telefonumun sesiyle uyandım, arayan taehyung su ne diyecektim bir an telaşlandım ardından telefonu açtım biraz gerçek biraz uykulu taklidi yapıyordum "alooğ" kibarca ve sakince "alo jungkook napıyosun? iyimisin?" Şaşırmıştım dün hiç olmamış gibi bende sakince cevap verdim "iyiyim iyiyim de sen iyi misin?" Çok heyecanlı konuşuyordu anlamamıştım içim içime sığmıyordu neden böyleydi alt tarafı taehyung la konuşuyordum.

  Bana hızlıca şöyle dedi "bu gün beraber takılalım mı? Hmm ne dersin" ben biraz takılmıştım aniden yüzüme küçük bir gülümseme geldi neydi bu sevinç? Bu düşüncelerden atıldım "Ttamam tamam sen nasıl istersen" dün olanlardan sonra üzülmüştüm bu yüzden kabul ettim "tamam o zaman anlaştık beş dakikaya ordayım bu gün benimsin" hiç birşey diyememiştim helede 'benimsin' dediğinden...

  Mal mal tavanı seyrediyordum ki bir an taehyung un sesiyle ayıldım "hey kookie ordamısın anlaştık mı? hadi" kookie mi? Arkadaş grubumuzda kimse bana kookie demezdi sadece kook derdi ve taehyung ilk defa bana kookie demişti taehyung u bekletmemek için "tamam tamam"dedim o cılız sesimle bana anında cevap verdi "tamam ben yola çıktım geliyorum bay bay"
Ve anında kapattı ben neden böyle hissetmiştim damarlarımdan adrenalin fışkırıyordu sanki...

  Tekrar kapının çalmasıyla uyandım meğersem taehyung aradığında kalkmadığım için uyuya kalmışım hemen fırladım ve tavşanlı puflarımı (ne deniyorsa her neyse) giydim koşarak kapıya yöneldi kapıyı açtığımda taehyung bana sarıldı. Korkuttun beni kookie öyle sıkı sarmıştı ki beni kemiklerimin sızladığını hissetmiştim bir süre sonra sarılmayı bıraktı ve baştan sona tavşanlı pijama altıma, puflarımı ve çıplak üstüme bana çok anlamlı baktı ve dedi ki "seni küçük şapşal sen hala uyuyomuydun" ohh bir an başka birşey dicek diye korkmuştum.

  Yinede biraz utanmıştım ve yanaklarım kızarmıştı "ya senle konuştuktan sonra uyuya kalmıştım özür dilerim" bana öyle güzel baktı ki kalbim yerinden çıkacaktı "önemli değil kookie" diyip bu defa sakince sarıldı ve boynuma ıslak bir öpücük kondurdu. Bu neydi şimdi neden bu kadar iyi hissetmiştim ne oluyordu bana? beni bıraktı ve "hadi birşeyler giy üzerine çıkalım" dedi ve koluma bir şaplak attı ben hala öpücüğün etkisi altındaydım.

  Yukarı çıktım ve soyunup kıyafet seçmeye başladım. Yirmi dakika içinde üstümü bulmuştum ama hala altıma birşeyler arıyordum kendi kendim "seçtiğim kıyafet kırmızı beyaz pantolon mu? siyah pantolon mu?" Tam bunu düşünürken aniden taehyung içeri daldı.

Desteklerinizi bekliyorum 😊

💜Vminkook💜Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin