Daldı ama neyse ki üstümde boxer vardı ben hemen arkamı döndüm taehyung bunu aldırmadan "offf kookie daha giyinmedinmi podyuma gitmiyoruz alt tarafı bu gün benimsin" 'benimsin?' senin miyim ?
Bu neydi şimdi dolaptan siyah yırtık kotu bana fırlattı ve "aha bu güzel giy bunu" diyerek çalışma masamın önündeki dönen sandalyeye oturup konuştu pantolonu aldım ve takarken üstüme masamın üstündeki sitres çarkını çevirerek beni süzdüğünü gördüm baktığım anda sandalyeyi çevirdi.
Pis bir gülümseme ile kafasını yukarı aşağa sallıyordu ah pislik yalar misali ah düşünün taehyung u ıy yok yapmaz bana beh ben de izin veremem ben jimini seviyorum dimi
Tamam tae de biraz seksi olabilir yapma kook saçmalama biraz mılllplkllpĺĺĺ ahhh kafamı karıştıramazsın taehyung sinirliyim ah lanet saçmalama piç ne diyorum ben yaa
Giyindim taehyung ayağa kalkıp eliyle gel işareti yapıp dışarı çıktı kapıyı kilitlemeyi unutmadım tabi ki Ardından tae nin yanına gittim taehyung zengin baba parası yiyen bi piçti (çalpıldım galiba)
Çılgın kızmızı spor arabasıyla gelmişti bu neydi şimdi en sevdiğim renk ve ona çok beğendiğimi söylediğim araba ah yapma kook kıskandırmak için yapıyo tae arabaya bindi ve ben üstü açık spor arabanın dışıdan dikilip taehyung a baktım bana döndü ve bıyık altından sırıttı.
"Hadi ama kookie çok yakışıklı olduğumu biliyorum gözlerini benden alamadığını da biliyorum ama şu arabaya binmelisin" başta dediğini takmadan " hey sen eminmisin ya sıçarsam bu derilere arkamı dönüp tam yürüdümbir anda taehyung güldü ve şöyle dedi hınzırca "boşala bile bilirsin bebeğim"
Oy verirseniz çok mutlu olurum:)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
💜Vminkook💜
Fanfictionyine bir yaz günü arkadaşlarımla havuz giderken ben (jk) chanyeol,ten,jihoon ve taehyung ama bu sefer taehyung yanında birini getirmişti iri dudaklı,kaslı,sexy biri bu jimin di.