3) De ontmoeting
Routine van de wekker. Blij sta ik snel op en pak mijn gsm voordat die op de afstandsbediening valt. Vlug maak ik mijn moeder wakker ,snel staat ze op en gaat naar beneden het ontbijt klaarleggen. Ik pak mijn rode t-shirt waarop in het zwart like a boss geschreven staat en mijn jeans. Ik grinnik even, sebiet denken ze nog dat ik terrorist ben. 'Farid..' kreunt mijn broertje in mijn richting. Ik draai me om, hij geeft me een lap en crosst in de badkamer net voordat ik de deur wil opentrekken hoor ik de slot draaien. Hij heeft ook natuurlijk school. Maar niet zo vroeg hij gaat hierna vast weer playstation spelen. 'Aaaalllliii!!'schreeuw ik. Zo is het elke morgen hetzelfde alleen met de lap niet. Mijn moeder roept van beneden dat ik niet zo moet roepen. Dan weet ik iets. 'Deze keer niet denk ik, deze keer zal ik niet telaat komen'denk ik met een gemene grijns terwijl ik in pap's kast zit te frummelen. 'Yes!'fluister ik als ik de reservesleutel heb gevonden. Ik steek de sleutel langzaam in het slot tot het een beetje blokkeert aan de andere kant omdat er een sleuter natuurlijk in zit. Ik duw met gemak de sleutel eruit tot die op de grond valt. Huh?hoor ik ali vragen kor daarna zegt hij 'ow my god.' 'Mwuahahhh'roep ik terwijl ik het slot aan het draaien ben voor hij kan opstaan en de deur kan dichthouden trek ik hem open met mijn snelle reflex pak ik heb hem bij zijn lange haar en gooi hem in bed. Ik pak mijn kleren en vlucht in de badkamer.
Een kwartier later heb ik al mijn eten op en sta voor de deur te wachten en constant ik de spiegel te kijken soms een haartje terugzetten. Ik wacht nog op mijn moeder. Die zich aan het klaarmaken is ,en als ik voor de zoveelste keer in de spiegel wil kijken hoor ik uit schrik mijn moeder boven aan de trap.'je ziet er goed uit,schat!' 'Je moet zelfverzekerd zijn!'roept ze. 'Jaja mama we moeten nu vertrekken' zeg ik haastend. Als ik de laatste keer de veters van mijn vans in mijn schoen stop stap ik naar buiten.
'Welkom!!'staat er in versierde letters boven mijn school. Ja denk ik 'mijn'school. Een lieve vrouw brengt ons in de school.
Heel dat intro-gedoe met de directeur die kroes heet. Die laatste zin ga ik niet vergeten wat hij zei: "Zie dat ik jullie niet veel bij mijn bureau moeten zien"riep hij. Na de intro moesten we naar de les frans na een halfuur zoeken had ik het gevonden. Ik klopte zachtjes aan, en stapte in. Een klein oud vrouw met een knot die vooraan in de klas staat keek me streng aan. De hele klas moest net natuurlijk stoppen met kibbelen. Ik werd helemaal rood. "Ik..had..d dde klas niet gevonden" stotterde ik. "Voor de eerste keer zie ik het door de vingers" riep ze.
Bitch Ik ging vlug een plaatszoeken achteraan er was nog 1 plaats naast een sort nerd maar hij leek best aardig. Ik ging dus maar daar zitten. "Hallo, mijn naam is Wouter"fluisterde hij vrolijk. "Yo, farid" zei ik. Net op dat moment riep de leerkracht: "We waren net bezig met het voorstellen Farid, als je nu zo lief wilt zijn om te luisteren naar Lisa" riep ze uitdagend. Alle aandacht werd gericht op een meisje met golvend bruin haar tot haar schouders, parelblauwe ogen. Ze schaamde zich kapot: " Ik ben Lisa Raegens heb 1 irritant zusje mijn ouders zijn gestorven in een pretpark" waarbij ze even stopte en op het punt stond om te huilen. Ze was mega lief en kwetsbaar. Ik wou haar zo graag een knuffel geven. Na 2 uur saaie les, nadat ik goede vrienden ben geworden met Wouter zit ik in de refter aan en kleine tafel met Wouter, lisa, Manon( vriendin van Lisa) Gregory en aina ( rare meid). Terwijl ik grappen aan het vertellen ben over kamelen lacht lisa zich dood. "HAHAHAHAHHAH!!'lachte ze. "Oke die was echt goed ja,eeuhh mag ik iets vragen?"vroeg ze. "Wil je mijn... " "yes!"dacht ik "ze gaat het zeggen" "...bff zijn" shit
Dit was het dan weer het derde hoofdstukiee.. Sorry voor late update en korte hoofdstukjes. Ik schrijf dit op mijn Iphone Ikweenie of mensen dit boek wel leuk vinden so...yeah. Ik hoop dat de views gaan stijgen enz... Reageer spellingsfouten enz ... Vote/comment/follow/deel blablabla...
JE LEEST
De verboden liefde
RomanceSamenvatting: Farid is een marokaanse moslimjongen en gaat naar een nieuwe school daar maakt hij snel nieuwe vrienden. Farid is opgegroeid en opgevoed via de islamitische wijze, hij mag geen vriendin hebben(tot hij trouwt). Maar kan Farid de verleid...