4) Regenboog
Lisa pov
Er is al een schoolweek voorbij gegaan en niet veel is veranderd. Ik kijk verveeld rond in mijn kamer. Vandaag heb ik geen zin in huiswerk. Ik weet niet echt wat ik moet doen. Ik heb zin om op een regenboog te gaan zitten met ijsjes. Een beetje buiten gaan zal me goed doen. Dus ik loop naar beneden,stiefmoeder is weer zeker in 't cafe. Ik haat haar een beetje. "Pfff"zucht ik. Ik neem 50 euro trek een strakke jeans met een bloemetjes t-shirt. Ik pak mijn waveboard, sleutels. Ik lig even in de tuin genieten van de zon. Als mijn gsm weer trilt in mij broekzak haal ik hem er snel uit. Ik glimlach als ik een berichtje zie open het vlug FARID: net wakker Xx😑 Dan weet ik iets ik loop vlug naar mijn kamer pak het lijste dat we van mvr. Janssens hebben gekregen; het lijstje met alle adressen. Cool he het is het 1ste jaar dat we dit krijgen mijn vinger gaat vlug over alle letters tot die bij de f stopt Farid Benachoui Dzemer. Straat: fabriottenstraat, ik trek er vlug een foto van en sla het op in mijn gsm. En zoek het op google maps. "Aaaahja"roep ik tegen mezelf. Ik ken die straat, niet zo ver van hier. Ik kijk nog vlug in de spiegel van mijn gsm of ik er goed uitzie. Oke waarom doe ik dit het is gewoon mijn bff. Ach kweeni denk ik. Ik wave met mijn waveboard naar de straat. Tot ik bij het nummer 17 kom. Ik bel zachtjes aan. 'TTTRRRIINNGG!doet de bel. De deur gaat open en ik zie Farid met open hemd en omgg een sixpack en een shortje. Hij ziet er mega sexy uit. Omg wat denk ik nu. Ik begin te blozen. Shit sebiet ziet hij me nog blozen." Faariidd!!!"schreeuw ik blij. "Ook goeiemorgen" zegt hij slaperig. Ik knuffel hem( dat is normaal elke vriend doet dat. Ik blijf expres langer. Ik ben een kopje kleiner dan hem. En daarom zit ik juist met mijn hoofd onder zijn kin als ik hem knuffel. Ik hou van lange jongens achh fuck mijn gedachten. Als ik klaar ben met knuffelen kijkt he even naar mijn waveboard en zegt "so waarom ben je hier." "Achh ik verveelde mij en ik dacht laat ik we is gaan kijken in het adreslijstje van die bitch. Hij lacht even waardoor zijn kuiltjes zichtbaar komen. Mega schattig. "Kom even binnen"zegt hij terwijl hij naar binnen stapt en op het laatste zegt mijn ouders zijn toch niet thuis. Ik stap naar binnen en kijk naar de kaders in de gang. Biddende mensen enz.. Dat zijn moslims. "Farid, ben jij een moslim" vraag ik. Wat oh nee dat zijn gwn beeldjes van "euhh" hij twijfelde even loog hij nu? Van mijn opa. "En die andere mensen dan"zeg ik. "Ach laat gewoon en kom"roept hij me toe. Ik negeer de prentjes en loop naar binnen waar hij zich aan het omkleden is. "Draai je even om" zegt hij schamend. Omdat hij net zijn broek enzo wilt uitdoen. Ik draai me met rode wangen om.
"Neehee je kunt toch niet waveboarden roep ik pestend met een grote grijns naar hem als hij erop probeert te staan. Als hij kort daarna valt. Lachen we allebei heel hard. "Ik moet het gewoon leren zegt hij woedend." Wacht moet ik je helpen zeg ik terwijl ik zijn twee handen vast houd. Hij schrikt even en grijpt dan blozend mijn twee handen. Na 2 minuten kan hij het al. Als we bij IceFactory aankomen gaan we vlug naar binnen en bestellen we 2 ijsjes ik met vanille en hij chocola dat is dan 8,59 cent zegt de bediende. Ik pak mijn portomonnee. Maar al vlug legt Farid een briefje van tien op het banket en knipoogt naar mij. "Danku maar dat hoeft echt niet" zeg ik hem dankbaar. Als we naar een mooi uitzicht gaan en ons ijsje zitten te eten. Geen leuker moment bestaat er dan dit. In mijn buik beginnen er vlinders te komen. Ow fuck. "Wat is er" zegt Farid vragend. Waarom zei ik het hardop!! Oh niets glimlach ik. Ik denk dat mijn wens is ontstaan maar dan iets anders : ijsjes eten naast de regenboog 😉
####################################
Zo wat vonden jullie ervan leuk hoofdstukje. Ja ik doe ook lisa pov.
Follow/comment/ blablabla...
JE LEEST
De verboden liefde
RomanceSamenvatting: Farid is een marokaanse moslimjongen en gaat naar een nieuwe school daar maakt hij snel nieuwe vrienden. Farid is opgegroeid en opgevoed via de islamitische wijze, hij mag geen vriendin hebben(tot hij trouwt). Maar kan Farid de verleid...