Teta Ginny a strejda Harry se loučili s klukama a Rose , já stala opodál s mím typickým Malfoy ušklebkem jak říká teta Ginny.
Nojono moji rodiče se semnou nepřišli rozloučit,co bych čekala vždyť je ani osobně neznám jen z vyprávení.
"Sabrinko,pojď k nám,zlato!!" zavolala teta Ginny a strejda se jen usmál,byla jsem za ně moc ráda ,tak jsem za nimi tedy šla po cestě sem potkala dívku vypadala divně,měla bílé vlasi,zelené oči a na rameni sovu.
"Teto ?" zeptala jsem se "ano zlato?""kdo byla ta dívka?" teta se podívala s usměvem na strejdu "víš zlato,to byla "Lusi" odpověděl mi strejda a já se usmála "Sabrí,Sabrí,Sabrí!!!!!!"zakřičela Lili Potterová,čtvrtě dítě tety Ginny a strejdy Harryho. Podívala sem se na ni a odpověděla ji "ano Lili?" už nějakou dobu sme byli nejlepší kamarádky i když já byla ve Zmijozelu a ona v Nebelvíru. Doběhla až ke mě celá udýchaná mi dala tašku se slovy "snad by sis doma nezapomněla knihy co si si specijalne koupila do Bradavic ?" zasmali sme se a nastoupili do vlaku co nas odveze až do Bradavic. Ty knihy sem si koupila na příčné ulici,knihy se jmenujou Famfrpal v průběhu věků,Bajky Barda Beedleho a Fantastická zvířata a kde je najít,ano chtěla sem je protože v Bradavicích je budu potřebovat no jako ne tak moc ale sem zvědavá .
Ve vlaku jsem hledala prázdné kupé kam bych si mohla sednout našla sem tak sem si dala do poliček zavazadla vzala si IPhone a sluchátka a Famfrpal v průběhu věků sedla si dala si sluchátka do uši zapla hudbu a začala číst.Zabrala sem se do toho natolik že jsem si nevšimla že ke mě přišla Lili s plnyma rukama sladkostma šťouchla do mě já založila knížku na straně 20-21 a sundala si jedno sluchátko.
"Za chvíli budeme v Bradavicích" řekla Lili "j-jo dobře"odpověděla jsem "Sabí ...já vím že chceš něco zjistit o tvých rodičích jestli aspoň žijí....pomužu ti jestli chceš" koukla se na mě ustaraně "děkuji Lili"řekla sem se slzama v očích najednou vlak začal spomalovat a Lili vyskočila "jsme tu " vydechla ,já se zmohla na pouhé "ano"Tááákže,další díl no jako nic moc ale kdo taky neměl začátky že? 🤣 Takže omlouvám se že to vždy píšu až tak pozdě ale odpoledne nemám moc čas😚😚😉397 slov
ČTEŠ
Jak to vlastně bylo?😋
FantasyJmenují se Sabrina,Sabrina Grangerova. Můj příběh začíná v den kdy mě prijmuli do Bradavic...