Stála jsem před velkou učebnou a přemýšlela co se bude dít až tam vejdu najednou do mě vrazil Scop,syn tety Ginny a strejdy Harryho "co tady tak stojiš vyvrheli ?" zeptal se stále mi ubližoval a mě se to nelíbilo vitáhla jsem z tašky červený sprej a postříkala ho,no co sem nečekala bylo "mdloby na tebe hnusačko!" kouzlo mě odhodilo pěkně daleko a narazilo mi ruku v tu chvíli se tam zjevil Snejp "pane Pottere okamžitě jděte do třídy !" poručil mu a Scop odešel Snejp se podíval na mě "slečno Grangerova dokážete se zvednout ?" zeptal se "ano" řekla jsem.
Odvedl mě na ošetřovnu kde mi madam Pomfrey podala lektvar na uzdravení v tu chvíli tam vtrhnul udýchaný Brumbál "v žádném případě ji nedávejte lektvary,je na ně alergická " fajn tak sem dostala ortezu a byla sproštěná dnešního vyučování.
Šla jsem tedy do knihovny hledala jsem nějakou knihu našla jsem ”O Bradavicích a jejích zachráncích „ tam by mohlo být něco o rodičích !!!! Řekla jsem si otevřela knihu kde bylo napsáno ”Hrdinové„ koukla jsem se na první fotku bylo nad ní napsáno ”Harry Potter„ na druhý straně byla teta Ginny na třetí strejda Ron a na čtvrté a páté ONI!
Hermiona a Draco,vlastně máma a táta prohlédla jsem si je a začala brečet nechala sem slzy volně téct po tvářích ....najednou se tam objevil Scop bála jsem se proto sem zaklapla knihu dala si ji do tašky a řekla" Scope teď ne....prosím" Scop ke mě přišel ze zadu a dal mi na krk řetízek, podívala sem se na něj ,nechápala jsem "promin"zašeptal nechápala jsem do doby než....Heh další díl na světě co myslíte že udělá Scop? A jak to dopadne ? Bude to dál šikana nebo něco jiného ? Nechte se překlapit ...další díl nápisů buď dýl nebo až zítra odpoledne.😊
ČTEŠ
Jak to vlastně bylo?😋
FantasyJmenují se Sabrina,Sabrina Grangerova. Můj příběh začíná v den kdy mě prijmuli do Bradavic...