Stála jsem tam....před obrovským sídlem kde maj být moji rodiče .
Albus se mě před nepatrnou chvílí zeptal jak se Cítím....nijak necítim se nijak.
Najednou vidím v dáli dívku, může být tak o 2-3 roky starší jde k nám ...je nádherná!
O par minut později došla dívka az k nám !
"Ahoj já jsem Delphini Readlli,co tu chcete ? "Zeptala se a v očích se jí nepatrně mihlo
"Ahoj jsem Sabrina....Sabrina Grangerova....a jdu za mou matkou a otcem ,prosím prosím zavedeš mě za nimi ? "Zeptala jsem se bez vědomě mi zklouzla jedna osamostatněna slza .
"Dobře,pojď"
Šla jsem za ní až dovnitř vedla mě hodně chodbami až mě dovedla k obrovským černým dveřím.
"Tam jsou ...avšak než tam vejdeš poslouchej ! Abys byla v obraze zatím ahoj!" řekla a s ušklebkem odešla stála sem a poslouchala .
ZA ČERNÝMI DVEŘMI
"Pane ale vy znáte věštbu!"
"Ano Luciusi,ano ale Bellatrix se musí zamilovat do dívky smíšené krve,takové krve ve které jsou dva čistý rody z toho v jednom je kouzelník co umí měnit sebe na anděla a v druhém jsou prokleti ...dívka s dlouhými blondatými vlasy přijde až nastane správný čas."
"Prokleti jsme byli protože jsme nechtěli poslouchat matku,a co moje dcera ? "
PŘEDE DVEŘMI
zavravorala jsem a spadla na zem
"Paní být v pořádku nebo Dyddy zavolat paní Delphini ? "Řekla skřítka
"V pořádku děkuji"
Postavila jsem se a pomalu strčila do dveří které se otevřeli a mě pohled místo na mojích rodičích či dedovy zůstal stát na postarší čarodějce s havraními vlasy a čkololádotravnatými oči .
"Sabrí?"promluvila matka a já náš oční kontakt přerušila .
"M-m-mami?"řekla jsem nejistě,čarodějka s hnědými vlasy a oříškovími oči se opatrně postavila a za ní muž s peroxidovými vlasy a oči modrošedými ,taktéž .
"Mami!!!!"zařvala jsem přez celou místnost a rozběhla jsem se ke kudrnaté čarodějce a blonďatému muži .
Skočila jsem jim do náruče ale stále jsem přemíšlela nad tou ženou co měla havraní vlasy,co když je to ona co se má do ní zamilovat ta dívka aby zničila jejich prokletí a podle popisu ty dívky to budu asi já ....ta žena s havraními vlasy mě tak zaujala je krásná ale přemýšlet nad dívkou je svatokrádeš !Tákže ahojky Lidičky,omlouvam se za chybi v gramatice ,či jiné chybi ,po dlouhé době další kapitola ps.pro ty co nečetli Harry Potter a prokleté dítě Delphini nebo Delphyni či Delphiny nevím jak se správně píše její jméno, je dcera Bellatrix Lestrenge a Lorda Voldemorta neboli Toma Radlliho ,ahoj...😍😎
ČTEŠ
Jak to vlastně bylo?😋
ФэнтезиJmenují se Sabrina,Sabrina Grangerova. Můj příběh začíná v den kdy mě prijmuli do Bradavic...