Díl osmí -Albus 😍

182 7 0
                                    

"Sabí,děje se něco ?"zeptala se Lili a já otupěla ..."ne neděje "odpověděla jsem bez kousku zájmu .
"Tak proč si tak divná dnes ? Máš na sobě černou sukni ,korzet pod nim krajkovane tilko,černé nadkolenky ,černé boty na podpadku ,a zajímavě strašidelný mek-up."dokončila svůj dlouhý monolog Lili .
"Asi te od sebe nedostanou co ? " zeptala sem se a namalovala si výraznou červenou rtenkou rty.
"No to fakt ne !"řekla..."fajn jdu do Prasinek mám se tam sejít s Albusem stačí ?"řekla jsem podrážděně"s mým brachou ? Hmmm zajímavé"řekla a usklibla se .
Přemístila jsem se do Prasinek a šla ke třím koštatum ...."Ahoj Sebí ..."pozdravil mě "Ahoj Ali"pozdravila jsem ho "Takže do Malfoy Manoru tě nedostanu ale dostanu tě před něj ."řekl v klidu a mě se rozbušilo srdce "c-co za to chceš ?"
Zeptala jsem se opatrně a čekala co řekne "No dejme tomu že bych chtěl aby si šla semnou na podzimní ples"řekl a upil ze svého poháru ."dobře půjdu s tebou na ples ! a ted chcu za nimi !"řekla jsem rozhodne ...."fajn tak pod "ušklíbl se na mě,já mu ušklebek oplatila zaplatili jsme a šli venku jsme se přemístili .
Stáli jsme před Malfoy Manorem ...

Takže ahoj omlouvám se dlouho hrozné dlouho sem nevydala kapitolu ale měla sem toho hrozné moc tak se budu snažit vydávat kapitoly co nejvíc .😍😍😍

Jak to vlastně bylo?😋Kde žijí příběhy. Začni objevovat