Ajuns la Rio, habar nu aveam incotro sa o apuc. M-am asezat intr-un colt si am inceput sa ma gandesc unde pot merge. Intai de toate aveam nevoie de un pat si asa am facut.M-am cazat la primul hotel pe care l-am zarit in ochi. Nu am ezitat nici o clipa si am plecat sa o caut chiar daca in sinea mea stiam ca e in zadar si eram constient de faptul ca am ajuns aici si o sa am rezultate zero. Noaptea de unul singur pe strazi straine parca fara rabdare si cu toate astea aveam sentimentul ca o gasesc aici. O caldura infernala chiar daca era noapte, am decis ca vreau sa beau ceva si intru in primul bar. Comand o bautura cu multa gheata si ma asez la bar. Oftez mereu si ma gandesc unde o pot gasi. Barmanita vazandu-ma in starea asta ma intreaba daca sunt bine si ii raspund ca sunt in vacanta apoi scot o poza cu ea din buzunarul de la piept si o intreb daca a vazut-o si imi spune ca a fost in bar acum trei zile. Am tresarit si am inceput sa intreb detalii constient de faptul ca nu stia mai mult. M-am ridicat plin de speranta si i-am multumuit pentru informatie. Ajuns la hotel ma uit la ceas si am decis ca este mult prea tarziu pentru a mai cauta in seara respectiva asa ca m-am retras dar in sinea mea stiam ca pierd chiar si minute pretioase.
CITEȘTI
Unde e ea
RomanceA disparut fara sa explice si acum el o cauta oriunde crede ca ar putea fi. De la prieteni, parinti si orase pana la tari. Ajunge sa caute fara speranta dar parca ceva ii zice sa nu renunte.....