A trecut o saptamana de cand nu stiu nimic de Allison. Politia nu a avansat in gasirea ei. Am ramas fara idei. Am cautat-o peste tot, am dat anunturi, am lipit afise pe stalpi. Nimeni nu a venit cu vreo veste. Este dimineata. Am inchis telefonul ei si al meu, trag draperia si ma apuc sa lipesc pe tavan, acolo unde imi atinteam mereu ochii cand stateam in pat, toate pozele cu noi doi. Nu mai aveam puterea de face nimic, mi-am pierdut orice de urma de speranta. Cum stateam intins pe pat se aude soneria de la usa. Ma ridic sa deschid. Este Derek.
-Unde ti telefonul ala? Te sun de o ora.. Ma intreaba Derek speriat.
-E inchis. Raspund eu parca fara vlaga.
-De ce?
-Nu mai vreau sa fac nimic.
-Renunti?
-Da, o sa las politia sa isi faca treaba.
Ofteaza....
-Dar ai zis ca o sa o cauti pana ai sa o gasesti.
-Am facut tot, timp de o saptamana , acum trebuie sa astept.
-Bine. Cu locul de munca ce faci?
-Mi-am dat demisia.
Derek ofteaza din nou
-Cum crezi ca e bine pentru tine.
-Derek, nu te supara dar am nevoie sa stau singur.
-Bine, am sa plec acum, suna-ma daca ai nevoie de ceva.
Dupa ce pleaca ma intind in pat si ma uit incontinuu la pozele cu noi doi si asa am ramas inca o saptamana. Inchis in casa, aproape intuneric si telefoanele inchise. Odata pe zi venea Derek la mine sa imi aduca tigari si mancare si incerca sa ma scoata din starea in care intrasem.Dupa o saptamana tot uitandu-ma la poze am remarcat cateva care erau din vacantele noastre si ea tot timpul zicea ca anul asta vrea sa mearga la Rio de Janeiro. Nu am mai stat pe ganduri si am aprins laptopul sa caut bilet catre Rio. Aveam avion a doua zi. Iau telefonul, il aprind si ii trimti un mesaj lui Derek:
"Maine plec la Rio. O sa ne auzim de acolo"
Nu cred ca a trecut treizeci de minute de cand am trimis mesajul si se aud bubuieturi in usa. Derek foarte disperat.
-Unde pleci? De ce? Mergem amandoi
-Plec la Rio deoarece ea si-a dorit ca anul asta sa facem vacanta acolo. Poate a plecat singura. Nu vi cu mine, o sa merg singur. Trebuie sa stai aici in caz ca apare o veste.
-Off....bine.
Restul zile am stat cu Derek la povesti si ne-am adus aminte de toate momentele frumoase. A reusit sa ma faca sa zambesc.
CITEȘTI
Unde e ea
RomanceA disparut fara sa explice si acum el o cauta oriunde crede ca ar putea fi. De la prieteni, parinti si orase pana la tari. Ajunge sa caute fara speranta dar parca ceva ii zice sa nu renunte.....