Zorlu Görev

1.3K 39 1
                                    

=Feyzullah'tan=
Bugün çok zorlu bir operasyona çıkacağız. Erdem Yarbay operasyonu açıklarken şehit verebileceğimizden bahsetti. Ben de şimdi anne ve babamı arayacağım.
📞
Feyzullah:Anacım nasılsınız?
Esma:Iyiyiz oğlum sen nasılsın?
Feyzullah:Sağol ben de iyiyim. Babam yok mu?
Esma:Yok o markete gitti.
Feyzullah: Ona söyle ikinizde çok seviyorum.
Esma:Allah Allah niye bunu dedin şimdi?
Feyzullah:İçimden geldi. Neyse şimdi benim kapatmam lazım.
Esma:Tamam dikkat et.
📞
=Su'dan=
Bugün Karabayır'da ilk günüm. Buraya gönüllü cerrah olarak geldim.
Uçak daha yeni inmişti. Bende bir taksiye atlayıp Karabayır Devlet Hastanesine geldim. Bahar beni kapıda bekliyordu. Bahar diyerek ona sarıldım. Yaklaşık 2 yıldır görüşmüyorduk. O da bana sarılmıştı.
Bahar:Yaa ben seni çok özledim.
Su:Ay ben de.
Bir banka oturup konuşmaya başladık. Bahar burada bir asker ile evlenmiş. Ve beni 2 kişiyle daha tanıştıracağını söyledi. Birinin adı Nazlı diğerinin adı Güler'miş. Güler Nazlı'nın annesiymiş. Bahar onları hastaneye çağırmış. Ve bir süre sonra yanımıza 2 kadın yaklaştı.
Nazlı:Bu kim Bahar?
Bahar:Bu benim en yakın arkadaşım.
Nazlı:Su mu? Senden çok bahsetti çok. Neyse ben Nazlı bu da annem Güler.
Su: Çok memnun oldum.
Hep birlikte sohbet ettik. Nazlı müzik öğretmeniymiş ama çalışmıyormuş. Güler abla ise ev hanımı. Hep birlikte bir yardım merkezi açmışlar. Yardıma ihtiyacı olan herkese yardım ediyorlarmış. Biz konuşurken masaya iki adam geldi.
Yavuz:Kızlar napıyorsunuz burada?
Bahar:Su bak bu Yavuz.
Yavuz:Merhaba.
Su:Ben de Su yeni cerrah.
Yanında bir sarı daha vardı oda elini uzattı.
Ateş:Ben de Ateş Nazlı'nın nişanlısı.
Su:Aaa Nazlı, sen bana nişanlın olduğunu söylemedin.
Nazlı:Ay ben onu unutmuşum.
Ateş: İnsan hiç nişanlı olduğunu unutur mu?
Nazlı: Özür dilerim canım.
Hemen boynuna atladı. Ateş o anda fısıldayarak;
Ateş:Annen burada.
Nazlı hemen geri çekilir.
Bahar:Neyse siz niye geldiniz?
Yavuz:Biz operasyona çıkacağız da ondan. Haber verelim diye geldik. Gidiyoruz şimdi.
Bahar: Dikkatli olun.
Yavuz ve Ateş giderler.
=Feyzullah'tan=
Helikopter gelmişti teröristlerin silah depolarını imha edecektik. Ve orada saklanan uyuşturucuları da alıp çıkacaktık. Herkes sevdiğiyle vedalaşmıştı. 15 dakika sonra helikopter indi. Varmıştık birazdan belki hepimiz belki bir kaçımız yıllardır beklediği o anı yaşayacaktı. Şehit olacaktı. Çatışma başlamıştı. Fethi abi her zamanki gibi üstten herkesi indiriyordu. Biz de yavaş yavaş içeri girmeye başlamıştık. Bir terörist el bombası attı tam yanıma ve ben de geri ona attım. İçeri girdiğimde sırtımda bir acı hissettim ve bir tane daha. Yere yığılmıştım. Etrafımdakiler Feyzullah diye bağırıyordu. Ama kafamı bile kaldıramıyordum. Sonra tüm gücümü toplayın duvarın arkasına geçtim. Yanıma Keşanlı abim ve Aşık abim gelmişti. Aşık abi yaralarıma baktı. Kanamayı durdurmaya çalışıyordu. Keşanlı abim ise bizi koruyordu.
Gözlerim kararmaya ve görüntü bulanıklaşmaya başladı. Sesli bir biçimde şehadet getirdim. Herkes bana bakıyordu.
Keşanlı:Ko... Komutanım şehadet getirdi.
=Keşanlı'dan=
Gözümden bir damla yaş aktı. Yaklaşık 9-10 adamın arasına dalıp hepsini öldürmüşüm. Ben hatırlamıyorum. Sonra silahları ve uyuşturucuyu alıp çıktık. Helikoptere bindik. Karargaha geldik. Oradan hastaneye geçtik.
=Su'dan=
Telefonuma çağrı geldi. Hemen acile indim. Yavuz abi birini getirmişti. Askermiş. Çok yakışıklıydı. Ama derdimiz şuan o değil. Askerin kalbi durmuştu. Hemen ameliyata aldık ve kalp masajı ile kalbi tekrar çalıştırdık.
=Erdem Yarbay=
Ameliyathanenin önüne gelmiştim. Herkes bir kenara dağılmış sessiz sessiz ağlıyordu. Tim diye bağırdım ve herkes ayağa dikilip yanıma geldi. Biraz önce akan göz yaşları artık yoktu. Gözlerinde sadece öfke ve intikam vardı.
Erdem Yarbay: Durumu nasıl?
Yavuz zorla yutkundu.
Yavuz:Kötü...
Erdem Yarbay:Yarım saat içinde herkes karargahta olacak.
Bahçeye çıktım. Yanıma Güler geldi.
Güler: İyi olacak.
Erdem Yarbay:İnşallah.
=Ateş'ten=
Nazlı yanıma gelmişti. Yanımda durarak beni teselli ediyordu. Sonra kendimi toparlayıp karargaha gittim.
Adamları daha bulamamışız. Herkes dinlenme odasında toplandı. Anlatmaya başladım.
Ateş:Nazlı ile Çaylak sayesinde barıştık biliyor musunuz? Bir gün beni ve Nazlı'yı bir odaya kilitledi. Yaklaşık 6 saat kilitli kaldık. Ama amacına ulaştı.
Keşanlı:Anasına nasıl söyleyeceğiz, oğlunu koruyamadık nasıl diyeceğiz?
Fethi: Kim son saniye bizi bombalardan kurtaracak?
Yavuz:Beyler toplayın kendinizi Çaylak yaşıyor ve yaşayacak. Ben şimdi Suat amcayı arayacağım. Geldiğimde ağlayan görürsem hastaneye gelemez.
📞
Yavuz:Suat amca nasılsın?
Suat:Yavuz ne oldu Feyzullah'a bir şey olmadı değil mi?
Yavuz:Suat amca Çaylak yaralandı ama iyi, yaşıyor. Haberiniz olsun diye aradım.
Suat:Ne, hemen oraya geliyoruz.
📞
Odaya girdiğimde herkes sessizdi. Sanırsam ağlamamak için susuyorlardı. Hep birlikte hastaneye gittik.
=Suat'dan=
Esma'ya bunu nasıl söyleyeceğimi düşünüyordum. Esma bir anda odaya girdi.
Esma:Ne oldu yüzün solmuş?
Suat:Esma otur şöyle. Şimdi sana bir şey söylemem lazım. Feyzullah vurulmuş ama iyiymiş. Şimdi yanına  gideceğiz.
Esma'nın yüzü bembeyaz oldu. Ben hemen uçak bileti buldum. Ve ilk uçakla Karabayır'a gittik.
=Su'dan=
Ameliyat bitti. 3.30 saat sürdü. 2 kez kalbi durdu. Ama durumu şuan iyi. Ameliyathaneden çıkınca herkes başıma toplandı. Durumu anlattım.
Yarım saat sonra odama bir hemşire girdi. Doktor hanım 312 nolu hasta kötüleşti. Herkes odanın kapısında toplanmıştı. İçeri girdiğimde kalbi atmıyordu.
                       -1.Bölüm Sonu -

Vatana Can Feda Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin