=Su'dan=
Feyzullah'ın yanına gittim ve kalp atışları yavaşlıyordu. Hemen bir kaç iğne yaptım. Kalp atışları düzeldi. Ve gözlerini açtı. Odadan çıktım. Ve müjdeli haberi verdim. Herkes birbirine sarılıyordu. O sırada Feyzullah'ın anne ve babası geldi.
Suat:Feyzullah nasıl?
Yavuz:Uyandı durumu gayet iyi.
30 dakika sonra
=Feyzullah'tan=
Odaya annem ve babam girdi.
Esma: Oğlum iyi misin?
Feyzullah:İyiyim anacım iyiyim.
Suat:Ağrın var mı?
Feyzullah:Biraz sırtım ağrıyor ama önemli bir şey değil.
Kapı çaldı ve içeri bütün tim girdi.
Fethi: Çaylak iyi misin kardeşim?
Feyzullah:Iyiyim abi.
Ateş:Ağrın vardır şimdi senin.
Feyzullah: Biraz.
Yavuz:Olacak o kadar.
Su kapıyı çalar ve içeri girer. Beyler hastayı biraz rahat mı bıraksak, zor bir ameliyat geçirdi.
Yavuz: Doktor haklı beyler hadi. Bir şeye ihtiyacın olursa ara.
Feyzullah:Tamam komutanım.
Anne ve babamda odadan çıktı. Su benim yaralarımı kontrol etti. Dokununca acıyordu.
Su:Böyle giderse 1 hafta buradasın.
Feyzullah:Neee!! 1 hafta ne doktor hanım. Ben buraya 1 saat zor dayanıyorum.
Su:Eee Feyzullah bey onu vurulmadan önce düşünecektiniz.
Su odadan çıkınca annem odaya girdi.
Esma:Feyzo bu doktor kızımızda çok güzelmiş.
Feyzullah:Anne ben senin ne demek istediğini anladım ama o iş olmaz.
Esma:Aa neden olmasın.
Feyzullah:Annee!!
Esma:Tamam tamam bir şey demedim.
Acaba olur mu? Çok güzel bir kız. E benimde biraz giderim var. Of Feyzo ne saçmalıyorsun sen yaa. O kız sana bakar mı? Hem öyle bir kızın sevgilisi vardır. Neyse ben biraz uyuyayım.
=Su'dan=
Of çocuk çok yakışıklıydı. Bu çocuğun hala nasıl sevgilisi yok anlamıyorum. Su böyle çocuğu bir daha bulamazsın. Kaçırma bu çocuğu.
Bahar:Hangi çocuğu?
Su:Ay ben yine mi sesli düşündüm?
Bahar:Galiba evet hadi hangi çocuk anlat.
Su:Tamam söylüyorum, Feyzullah.
Bahar:Şaka.
Su:Keşke... Ama çocuk çok yakışıklı, bebek suratlı. Böyle görünce yanaklarını sıkasım geliyor.
Bahar:Ay kızım sen bu çocuğa aşık olmuşsun.
Su:Ne aşkı yaa. Saçmalama. Sadece hoşlanıyorum o kadar.
Bahar:Hıı kesin öyledir.
1 hafta sonra
=Feyzullah'tan=
Bugün taburcu oluyorum. 1 hafta boyunca nasıl dayandım bilmiyorum. Ama Bahar konuşurken Su'nun sevgilisi olmadığını öğrendim. Sanırsam ben bu kıza aşık oldum. Neyse bugün tabura gideceğim. 1 haftadır bu günü bekliyorum. Tabura gittim. Dinlenme odasında kimse yoktu. Şaşırdım. Sonra karargaha gittim. Tim toplantı yapıyormuş. Hemen ben de katıldım.
Erdem Yarbay:Adamımız Topuz. 1 kardeşi var. Daha doğrusu vardı. Geçen gün çatışmada öldü. Büyük bir ihtimalle intikam almak istiyor. Onu yakalamalıyız. Şimdilik bu kadar.
Bütün tim bahçedeydik. Bahar yenge ve Su gelmişti. Bahar yenge bize selam verip Yavuz abiyi çağırdı. O sırada Su bana yaramı sordu. Ben de gayet iyi dedim. Bahar yenge ve Yavuz abinin acil bir işi çıkmış.
Yavuz:Çaylak Su'yu hastaneye bırak.
Emredersiniz dedim ve arabaya bindik. Giderken bizi birilerinin takip ettiğini gördüm. Hızlanmaya başladım.
Su:Feyzullah biraz yavaşlar mısın?
Feyzullah:Yavaşlayamam. Çünkü peşimizde adamlar var.
Su:Nee nasıl yaa. Kimler peki?
Feyzullah:Terörist.
Arayı yavaş yavaş açıyorduk ki yol bitti.
Feyzullah:Arabadan in çabuk.
Su:Nereye?
Feyzullah: Ormana. Su'nun elini tutuyordum. Telefonumu çıkardım ama sinyal yoktu.
Feyzullah:Allah kahretsin.
Su:Ne oldu?
Feyzullah:Telefon çekmiyor.
Su: Yani burada kısılı kaldık.
Silahımı çıkardım. Ve yedek şarjör sayıma baktım. Sadece ikiydi.
Teröristler ateş etmeye başladı. Bir kurşun Su'nun belini sıyırdı. Ne yapacağımı şaşırdım.
Feyzullah:Su iyi misin?
Su:Çok acıyor.
Feyzullah:Tamam sakin ol. Bak bende daha önce bir çok kez vuruldum.
Su:Ne yapmam gerekiyor?
Feyzullah: Derin derin nefes al. Ve bana güven. Seni buradan çıkaracağım.
Su:Tamam.
Hava kararıyordu. Biz ise hala koşuyorduk. Su çok yorulmuştu. Hemen bir ağacın arkasına oturttum.
=Yavuz'dan=
Neredeyse hava kararacaktı. Ama Çaylak daha gelmemişti. Telefonunu da açmıyordu. Sonra Bahar aradı.
📞
Bahar:Yavuz Su daha gelmedi orada mı?
Yavuz:Hayır, Feyzullah da ortalıkta yok.
Bahar:Başlarına bir şey gelmiş olmasın.
Yavuz:Bilmiyorum Bahar. Kapatıyorum. Aramaya gideceğiz.
Bahar:Tamam dikkat edin.
📞
=Su'dan=
Feyzullah bir şey anlatıyordu. Ben ise sadece oturuyordum.
Su:Feyzullah ne anlatıyorsun?
Feyzullah:Bilmiyorum. Uyuma diye anlatıyorum bir şeyler.
O sırada yürüme sesleri duyuldu.
Feyzullah bana sessiz olmamı söyledi.
Adamlar yaklaşıyordu. 2 kişiydiler. Feyzullah silah kullanmıyordu. Çünkü teröristler silah sesine gelebilirlerdi. Feyzullah adamları bayılttı. Ben ise ne yapacağımı bilmiyordum. Git gide nefes almam zorlaşıyordu. Ve yine silah sesleri duyulmaya başladı. Feyzullah'ın ise tek şarjörü kalmıştı.
- 2.Bölüm Sonu -