6. díl

80 12 1
                                    

Líně jsem se 'plazila' domů. V hlavě se mi honila spousta myšlenek. Nikdy by mě nenapadlo, že on, obklopován holkama od nás ze školy, spí s děvkama. To si jako nemohl vybrat nějakou holku z prváku, jelikož většina se od nich (prostitutek) moc neliší. Potichu jsem vytáhla klíče z kapsy. Obratně jsem je zasunula do zámku. Na podvečer (nebo spíš pozdější odpoledne) byla u nás tma. Letmo jsem pohlédla na okno. Jasně, matka zatáhla rolety. Sundala jsem si boty a kabelku hodila na botník. Neslyšně jsem se 'šourala' do obývacího pokoje. Už jsem se chtěla posadit na gauč, ale zjistila jsem, že na něm někdo leží. (je velká tma, abyste chápali) S leknutím jsem běžela k vypínači a rozsvítila. Matka se nahá plazila po nějakém chlapovi. Vypadalo, že si to užívají a mě ani nepostřehli. Odkašlala jsem si. Máma se na mě jedním okem podívala, políbila toho chlápka a něco mu zašeptala do ucha. Odhaduju, že se jde vysprchovat. Ten její koloušek se otočil a oba jsme ztuhli. Připadalo mi to, jako milion let, co jsme naše pohledy upíraly zděšeně na sebe. Nejspíš to byla jen chvilka.

"Chede?" vzpamatovala jsem se jako první a nechápavě zdvihla obočí.

"J-já. Laro." kousl se do rtu a uhýbal mi pohledem.

"Sakra, co si myslíš, že tady děláš? Vtíráš se do rodiny?" spustila jsem na něj a přidala ještě notnou dávku sprostých a urážlivých nadávek.Mlčel. Nikdy toho moc nenamluvil. Ched je můj spolužák. Pár krát jsme spolu flirtovali, ale nikdy to nezašlo dál než na obyčejné 'čau a zítra'. Jako by se rychle zmátořil, vstal, avšak svoje intimní partie měl zakryté dekou, a přeměřil si mě svůdným pohledem.

"Ale kotě, ty seš na svou ségru nějaká žárlivá. Nebo ji chráníš, co? Neměj strach." z jeho přesládlého hlasu jsem měla strach. Zachvátil mě vztek.

"Ségra jo? Vždyť ses vyspal s mojí matkou. Vždycky jsem ti říkala, že jsem jedináček, tupče!" shodila jsem ho a utekla. U koupelny jsem se srazila s matkou.

"Laro!" měla doboru náladu a nevypadalo, že se na mě zlobí. Prudce jsem ji objala.

"Budeme se brát." tiše řekla a pohladila mě po vlasech. Zatmělo se mi před očima a měla jsem pocit, že jsem přestala dýchat.

"Jako s Chedem?" odhodlala jsem se to jméno 'Ched' vyslovit a odchrchlala si.

"Ne, s Larrym. Tohle byla malá rozlučka se svobodou. Pak budu s Larrym a nemůžu spát s každým." usmála se a odešla.

Oddychla jsem si. Byla jsem docela ráda, že se dala s Larrym zase dohromady. Alespoň někdo je šťastnej...

Perfect tastes greatKde žijí příběhy. Začni objevovat