Kujon i idiota

349 31 3
                                    

   Siedziałam w swojej ławce, oczekując na Pana Jones'a, który po chwili wszedł do sali. Podszedł do biurka, na którym położył swoją skórzaną aktówkę, po czym opierając się o biurko, spojrzał na nas.

- Witam szanowna klaso. - przywitał się, uśmiechając się. - Dzisiaj rozpoczniecie pracę nad waszymi projektami. - zaczął, a po klasie rozeszła się fala szeptów. - Oczywiście, ja was dobiorę w pary. - dodał, na co każdy w klasie się oburzył.

   Pan Jones usiadła na swoim miejscu, wyciągając z aktówki kartkę, po czym zaczął wyczytywać, kto z kim jest w parze. Miałam ogromną nadzieję, że Pan Jones dobierze mi na przykład Agnes, ale nadzieja matką głupich, prawda?

- Williams jest w parze z Brown. - po wypowiedzeniu tego nazwiska, poczułam złość. Naprawdę nie chciałam pracować z tym idiotą - Harrym Brownem, który zaliczył pół szkoły i w dodatku jest kapitanem naszej szkolnej drużyny. Byłam pewna, że będę musiała sama wszystko wykonać...



No bo zawsze nauczyciel dobiera parę naszej głównej bohaterce, zawsze jest to typowy bad boy, który zaliczył pół szkoły, ale ma problem z zaliczeniem matematyki. Oczywiście on należy do tzw. "fejmów", bo nie może być to miły, przeciętny chłopak, który niczym nie podpadł naszej bohaterce i nie chce jej zaliczyć.

Typowe teksty z fanfictionOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz