5. Nečekaná pomoc?

81 15 3
                                    

Pohled neznámého vypravěče:

Kdesi na Sibiři v základně S.H.I.E.L.D.u se třída právě bavila o všem možném i nemožném, ale hlavně si popisovali zážitky z této fangirl apokalypsy, když do dveří vešel Nick Fury. Jen málo z přítomných reálně vědělo kdo to je.

,,Asi před půl hodinou jsem obdržel důležitou zprávu od Iron Mana. Vaše kamarádka Sis se psychicky zhroutila a teď ohrožuje životy všech z týmu Avengers, Lokiho a její dvě kamarádky. Potřebují někoho, kdo by Sis vrátil opět do reality. Můžu vzít dva lidi, ale musíte se domluvit hned.'' řekl a zavládlo ticho. Přerušila ho až Tina.

,,Půjdu tam já a Jasper.'' řekla pevně.

,,Proč já?'' zeptal se překvapeně a trochu vyděšeně Jasper.

,,Víš jak se ti Sis snažila předtím, než tě sem hodila, říct kdo se jí líbí?'' zopakovala to co se dozvěděla při celonočním klábosení. Kluk vyděšeně kývnul. ,,Ty pako, to ty se jí líbíš!''

,,Co, já?'' zeptal se a zrudl. ,,Ona se mi taky líbí!''

,,O můj bože, Sis bude nadšená!'' vypískla vesele Christiana.

,,Jestli ji někdo přivede zpět do reality, tak seš to ty.'' ukázala Rézi na Jaspera.

,,Počkat... a proč jedeš ty Tino?'' zeptala se Anne.

,,Jen tak z principu.'' odpověděla spěšně a stoupla si. Vytáhla Jaspera na nohy a společně šli za Nickem, který je odvedl k lodi. Společně nasedli a pustili se do půlhodinové cesty do Brna.

-------

Mezitím se v Brně udála spousta věcí a bojů a Sis, ovládánu temnotou to už nebavilo.

,,Zkoncujme to.'' řekla a začala pomalu tvořit obří portál na zemi. Roztahoval se po dlažebních kostkách a pomalu, ale jistě zaháněl všechny do kouta. Avengers, Loki, Altair a Panda stáli na  ostrůvku a za zády měli budovu. Ostrůvek byl zatím dost velký, ale věděli, že asi do deseti minut bude po nich.

,,Loki, odhoďme boje. Musíme se spojit.'' řekl Thor.

,,Máš pravdu, bratře. Ale co uděláme?'' zeptal se černovlasý bůh a probodával Sis pohledem. Nedokázala se ovládat. Mysl jí zahalil temný mrak a nebylo jisté jestli někdy odejde.

,,Kdybychom se nějak dostali k tomu oknu nad námi, byli bychom alespoň chvíli v bezpečí.'' řekl Hawkeye.

,,Dobrá, já budu držet štít nad hlavou a vy ho použijete jako schod. Nakonec mě vytáhnete.'' řekl Cap, stoupl si k oknu a rukama držel štít nad hlavou. Natasha mu vylezla na ramena a pak na štít. Vzala svoji zbraň a rozbila jí okno. Uvolnila tak cestu a vklouzla do bezpečí.

Takhle pak šli Panda, Altair, Tony (jemuž došla energie do trysek) a pak vytáhli omráčeného Bruce. Pak vylezli Hawkeye, Loki, Thor a nakonec vytáhli Capa.

Byli dočasně v bezpečí. Odhadovali to tak na dvacet minut. Natasha se pokoušela přivést Bruce k vědomí a ostatní přemýšleli co dělat dál. Vlezli totiž do kanceláře nějaké banky, která měla kupodivu jenom jedno patro. Zbytek šel asi do podzemí, ale tam by byli v pasti ještě více, než teď.

Sis stála nad portálem na levitující oranžové ploše a sledovala celé jejich snažení. Jen ať se snaží, alespoň bude větší zábava je všechny sledovat jak postupně nakonec padají do portálu.

Navzájem jsme se propalovali pohledem s Thorem, který u okna hlídal portál, který se pomalu plazil po stěně nahoru.

---------
Pohled Sis:

Zhruba za těch dvacet minut se portál dostal až k parapetu okna. Chvíle zábavy přišla. Už jen kousek. Mezitím se totiž dostal portál i hlavními dveřmi dovnitř a teď byli všichni v budově obklíčeni u okna. Už jen půl metru...

,,Sis!'' ozval se najednou známý hlas. Šel z náměstí, z místa, kde portál nebyl. A byla to moje kamarádka Tina. ,,Sis, víš že to co děláš je špatné, tak proč to děláš?'' zeptala se. Chtěla jsem křičet, že já to nechci udělat, ale ta nejtemnější část mé duše odpověděla za mě:

,,Proč bych tě měla poslouchat, ty bídný červe!''

,,Sis, to nejsi ty. Ale vím kdo tě přivede zpět do reality!'' řekla kamarádka a vytáhla zpoza auta Jaspera. Mé srdce poskočilo.

,,Jaspere...'' zadrhla jsem se.

,,Sis, dozvěděl jsem se, že se ti líbím a chci ti říct, že ty se mi líbíš taky. Proč tohle děláš?'' zeptal se zcela upřímně.

,,Já to nedělám. Neovládám své tělo. Před chvílí jsem teprve ovládla má slova. Nevím jestli to dokážu přemoct docela.'' řekla jsem. Portál stále rostl. Zbývala jen chvilka času.

,,Vím, že to dokážeš! Budeš muset!'' řekl, nadechl se a rozběhl se k portálu.

,,Ne, Jaspere!'' stihla jsem zakřičet. Pak se Jasper odrazil od místa vedle portálu a skočil.

A TADY TO UTNU. CO NA TO ŘÍKÁTE. ÚPLNĚ VÁS SLYŠÍM:
,,Vážně?! Láska klišé?''
A ŘÍKÁM JENOM:
,,EEEEH...JOP.''

I am sorcerer, problem?Kde žijí příběhy. Začni objevovat