Próbuje zaimponować twojemu małemu bratu magicznymi sztuczkami.On: Obserwuj mistrza w akcji, młody.
Jego przygotowanie się do nowej roli wygląda dosyć dziwnie, przynajmniej ty tak uważasz.
Ty: Wchodzisz po cichu do pomieszczenia, gdzie Mads odbywa swoją próbę*
On: Lordzie, ta korona będzie moja! Spocznie na mojej głowie, czy tego chcesz, czy nie!
Ty: *udając głos mężczyzny* Nie odważysz się.
On: Haha! A właśnie, że... O, [T/I]...
Ty: *śmiejesz się i wychodzisz zza kotary*
Kiedy zamówiłaś w restauracji najdroższe danie aby sprawdzić jego cierpliwość.
W jednym z wywiadów ktoś wspomniał, że ciekawie byłoby zobaczyć was razem w scenie łóżkowej w filmie, w którym ma zagrać.
Redaktor poprosił go o ujawnienie pewnych informacji na twój temat, ale Mikkelson wolał nic nie mówić, ponieważ mógł powiedział coś nie tak i byłabyś na niego wkurzona.
On: Nie mogę powiedzieć, przykro mi.
Redaktor: Ale-
On:
Kiedy jego kumpel rzuci dobry argument, który pomaga mu w waszej kłótni, toczącej się od pół godziny.
On: Przykro mi kochanie, ale zostałaś zgaszona... Brawo, Johnny.
"Przez przypadek" doprowadził do zerwania twoich kontaktów z przyjacielem, o którego był zazdrosny.
Krzyczysz na niego, ponieważ wczorajszej nocy wrócił do domu kompletnie pijany.
Ty: Nie wiedziałam, że potrafisz doprowadzić się do takiego stanu!
On: Proszę cię, nie krzycz...
Witam znowu💛
Przepraszam za wszystkie możliwe błędy.