Biancas P
Jag släckte precis ner mobilen och tog upp datorn för att blogga och Noel kommer i full fart in i mitt rum.
Noel- Bianca för fan! Varför min allra bästa vän!?
Jag- Noel jag gillar verkligen Dante jag har aldrig haft sånna här känslor för någon jag någonsin varit med..
Noel- mm..
Jag- Dante är världens finaste kille och det vet du..
Noel- Jag vet att han är det men känns bara konstigt..
Jag- jo jag fattar Noel men ska försöka att inte trycka upp det i ansiktet på dig i början liksom..
Noel- Det blir bra..Noel gick mot mig och la sig bredvid mig i min säng, jag lutade huvudet mot hans bröstkorg samtidigt som jag fortsatte skriva på mig blogginlägg som jag knappt hann börja på innan Noel kom in i full fart.
-Dagen efter
Jag & Noel somnade i min säng igår, vi låg och pratade hela natten efter mitt blogginlägg och sen så somnade vi båda två vilket var super mysigt, Noel är min bror men också min ALLRA bästa vän!
*pling
Noel vred lite på sig när jag flyttade mig ur hans famn och tog min mobil från golvet.
Dante❤️: Godmorgon fina du! Tänkte bara kolla om du vill ses ikväll och kanske sova här?? Puss😘
Jag vart helt röd i ansiktet och mitt leende va upp till öronen, jag kände att någon andades i min nacke och jag vände mig om.
Noel- vad ler du åt
Jag- Dante...
Noel- vad skrev han?
Jag- Han frågade om jag ville sova hos han ikväll
Noel- gör det! Han kommer bli glad
Jag- får jag det
Noel- JAAA!!!:)
Jag- TackJag: Godmorgon hjärtat! Jag kommer till dig vid 17❤️