5.5 månad senare
Biancas p*Jag låg i min säng inlindad i mitt täcke, jag hade nyss fått reda på att Dante kommer hem om 2 veckor. Visst vart jag glad för killarnas skull men jag visste inte om jag skulle klara av att se Dante häromkring nästan varje dag. En tår föll ner och en till och en till. Nu rann mina tårar vilt.
Noel kom in i mitt rum.Noel- Bianca vad händer???
Bianca- Jag kommer inte klara av att se Dante varje dag.
Noel- Men gumman det kommer gå bra, sa Noel och la sig bredvid mig med sina armar runt min kropp.
Bianca- Jag flyttar till Peg.
Noel- Va? Nej det gör du inte!
Bianca- jo Noel
Noel- Men hur ska jag klara mig?
Bianca- du har killarna, Alice & Nelly...
Noel- Du stannar här punkt!.
Bianca- Kanske.Och där somnade jag & Noel ännu en gång<3
Jag vaknade lite senare av att jag hörde Noel prata med Ludde, de satt i köket och jag gick lite närmare för att höra vad de sa.
Noel- Bianca är förstörd över hur Dante lämnade henne och nu ska komma tillbaka..
Ludde- Vi får la försöka hålla de ifrån varandra?
Noel- Jag vet inte hur det ska gå. Jag vill inte se Bianca så ledsen.
Ludde- Jag ska prata med henne, är hon vaken???
Noel- Jag vet inte gå in och kolla jag drar till Axel så länge kom dit sen!
Ludde- jadåJag såg hur det båda reste sig upp och jag sprang till sängen för att lägga mig.
Luddes p*
Jag sa hejdå till Noel och sen fortsatte jag mina steg in till Biancas rum, jag gick in i rummet och såg henne ligga i sängen. Hon var vaken.
Ludde- Hej Bianca
Bi- hej Ludde!
Ludde- Skulle ba kolla hur du mår, Noel drog till axel.
Bi- Det blir bättre för varje dag.Jag la mig bredvid Bianca
Bi- Du Ludde?
Ludde- Ja?
Bi- Tror du Noel skulle bli sur om vi gjorde något?
Ludde- Du har ju hållit på med Dante så inte så värst, varför frågar du?Bianca kysste mig.
Ludde- Bianca vad gör du?
Bi- Jag ska ligga med dig
Ludde- trodde inte du låg med folk du inte hade känslor för?
Bi- Där lärde du dig något nytt.Vi började strula. Jag drog av Biancas tröja och knäppte upp bh:n och slängde iväg den också. Bianca hade redan dragit av min tröja och nu kysste hon mig nerför min mage och knäppte upp mina byxor för att sen dra ner de + mina kalsonger. Hon sög av mig.
Och jag gick ner på henne därefter.
Ahh Ludde, jag kommer, Ludde!
Det var det ända man hörde från Biancas mun när jag inte kysste henne.
& där tryckte jag in mig i henne, vi stönade i takt."25 minuter senare"
Där låg vi svettiga och utslagna.
Vi drog på oss våra kläder och sen förde vi våra steg mot Axel.Biancas p*
Vi stod utanför Axels dörr och jag såg hur Ludde precis skulle knacka på.
Bianca- Vänta!
Ludde- vadå?
Bianca- kan jag få en puss?
Ludde- Hahah ja såklartJag fick en puss av Ludde och fick ett leende på läpparna.
Bianca- Vad är vi?
Ludde- vi har ju inte känslor för varandra eller?
Bianca- Nej det skulle jag inte säga
Ludde- kk??
Bianca- kk blir bra, men du är fortfarande min bästa vän Ludde.
Ludde- & du är minSNUUUSSSKKKKK
KAMU SEDANG MEMBACA
Flikes sis Bianca
Fiksi PenggemarÄnnu en fanfiction:) Läs så får du se vad som händer!