89

193 3 0
                                    

Biancas P*/ Fredag 19:00

kvällen kom snabbt och idag var det dags för Ludwigs födelsedags fest. jag, Alice, Peg & Nelly satt och sminkade oss festen skulle börja vid 22:00 men vi tjejer skulle komma till Ludwig vid 20:30 för att hjälpa till med förberedelser.

pling*
jag fick ett sms.
DanteLindhe
hej Ankis, du kommer på Luddes fest va? jag vill snacka med dig❤️

Jag kände hur någon kollade på min mobil så jag kollade upp, det var Alice.

alice- ojojoj vad skriver han
bi- kolla
alice- han gillar dig fortfarande
bi- mm, & jag gillar han..
jag svarade lite snabbt på dantes sms
"ja jag kommer dit, vi ses där❤️"

vi fortsatte sminka oss och 20:30 var vi hemma hos Ludde, konstigt nog såg jag inte Dante någonstans men han borde komma snart.
23:00 var festen i full gång och alla var påväg att bli stupfulla, jag satt bara i soffan och kollade på min mobil för att se om dante hade skrivit något, men nej det hade han inte.

alice- Bianca??
bi- aa?
alice- det är dags att festa, tänk på Ludde
bi- okejdå
en timme senare var jag full, och inte lite full men jag var inte stupfull. jag tog de 3 sista klunkarna från vodkan med jordgubbssmak, jag vinglade fram till dansgolvet. jag såg Filip där så jag gick fram och började dansa med honom.

jag kollade upp på klockan och såg att den var 00:45, ingen Dante än. en halvtimme senare kunde jag knappt stå på benen så jag satte mig i soffan och det var då jag såg honom.
Dante.
jag gick fram till honom, jag vill ha honom, precis som varje gång jag är full, mina känslor blir starkare då.

Bi- Dante??
dante- wow du är full
Bi- det är fest klart jag är full sa jag och vinglade till
Bi- varför kom du så sent?
Dante- ville komma när festen dragit igång lite
Bi- kan vi ha sex?
Dante- du är full Bianca
Bi- jag är kåt, snälla
Dante- Vi hämtar vatten åt dig

en halvtimme senare satt jag i dantes knä och hade druckit 5 glas vatten & jag kände mig mycket bättre.
Bi- kan vi ligga nudå?
Dante- Bianca vi borde inte
Bi- jag vill, jag vill ha dig. viskade jag sensuellt i hans öra, jag kände hur det började växa under mig.
Bi- du vet att jag har känsel
Dante- okej, fuck it
SNUSK FÖREKOMMER

Dante drog upp mig i hans famn och la mig i Luddes säng, han drog av min klänning, min bh och tillsist mina string. vi började hångla intensivt och snart var 3 fingrar inne i mig, jag stönade högt efter nån minut gick han ner på mig, han kysste mig och jag slet av hans t-shirt och hans jeans, jag puttade ner han i sängen och drog av hans kalsonger, hans leksak var stor och jag började suga av honom.
det ända jag hörde var "bianca" "ah" "fuck"
jag slutade och började hångla med honom han vände på oss så att jag låg underst han gav mig en blick som tydde "är du säker" och jag sa ja, han tryckte sig in i mig och där låg vi ett bra tag.

Flikes sis Bianca Where stories live. Discover now