Biancas p*
Jag och Ludde kom hastigt in i mitt hus och direkt möttes våra läppar och Ludde förde mig mot rummet men våra läppar var fortfarande ihop klistrade.
Men vi avbröts av att någon harklade sig & jag och Ludde släppte ifrån.
Mina ögon vattnades av tårar som ville rinna ner.
Runt köksbordet satt Noel, Axel och Dante.. Min fina Dante eller ja han är inte min längre tyvärr.Mina tårar rann ner och jag skyndade mig in i mitt rum och slängde mig på min säng så tårarna kunde forsa ner.
Någon öppnade dörren och jag kände hur sängen sjönk ner jag trodde det var Noel så utan att öppna ögonen la jag mig i hans famn men något var fel. Det var inte Noels parfym, det var Dantes.
Jag öppnade ögonen och kollade in i hans.Dante- Hej Anka
Bianca- Kul Dante
Dante- Hur mår du?
Bianca- Ska jag va ärlig?
Dante- Gärna
Bianca- Har varit skit nervös för att du ska komma hem då jag fortfarande älskar dig. Nu mår jag bra men vart bara så chockad och att du mötte mig när jag hånglade med din bästa vän och höll på att ligga med honom. Jag vet inte, älskar Ludde mer än allt men bara som vän men han är ju min kk antar jag.
Dante- Ja jag hade ju hoppats att jag mött dig på ett annat sätt men men det är som det är och det var faktiskt jag som lämnade dig så jag får ta det.
Bianca- Jag vill kyssa dig
Bianca- Sa jag det högt??
Dante- Hahah ja det gjorde du. Men kyss mig dåVi kysstes.
Livets bästa kyss.
Sen låg vi.
Vi hade sex.
Något jag inte haft med Dante på flera månader.
Wow.
Det var underbart.