« 19 »

278 51 5
                                    


" Somi. Kenapa kau panggil aku? " Tanya Yoongi di pintu muzik.

" Saya nak bagitau sunbae sesuatu. " Yoongi hanya menurut.

Dia masuk ke dalam bilik muzik dan duduk berhadapan dengan Somi.

" Kau nak cakap ape? " Tanya Yoongi lagi.

" Saya tak bagi sunbae coklat tu. " Yoongi hanya diam.

" Eunmi yang bagi coklat tu. " Yoongi tersentak.

" Saya tipu sunbae selama ni. Bukan saya yang bagi coklat tu. Eunmi tak pernah marah saya. Sebab dia terima siapa yang sunbae sayang. Walaupun sunbae tak pernah pandang dia. Even notice dia. Tapi dia kata dia boleh bahagia kalau tengok sunbae bahagia. Saya minta maaf sebab tipu sunbae. Tapi saya tak dapat tahan perasaan saya. Lagi saya ade Leu--- " kata-kata Somi dipotong.

" Aku tau. " Somi terdiam.

" Aku dah dengar semuanya. Aku pon nak minta maaf kat kau. Sebab aku cuba untuk sayang kau sebagai seorang kekasih. Tapi aku selalu anggap kau sebagai adik aku. Tak lebih tak kurang. " Jelas Yoongi.

Somi tersenyum. Sekarang dia boleh pergi dengan aman.

" Kalau macam tu. Saranghae, Sunbae. " Somi tersenyum lalu rebah di dalam pelukan Yoongi.

" Nado saranghae, dongsaeng-ah "

-----

" Sunbae kena janji yang sunbae akan selalu bahagia. Walaupun saya takde. "

" Yelah aku janji. "

[ H ] « Crush ft. Min Yoongi » Where stories live. Discover now