Nu eram deloc mandra de ceea ce facusem. Incercam doar sa ma mint cum ca totul a fost doar un vis urat si inaintam pe acele strazi intortocheate. Era randul meu sa patrulez in zona, fiind potential arbitru in lupte. Tinandu-mi capul plecat, imi numaram pasii gandindu-ma la vorbele lui Zedd. Descoperise secretul trucului meu... daduse de urma noastra... era mai urat de cat credeam ca e.
-Joon?
De data aceea, nu am fost strigata de Lira. Trezita din acel cosmar, am alunecat in altul si mai urat. Cu pumnii inclestati, m-am intors din drum, pentru a-l vedea pe cel care imi pronuntare numele vag.
Tradatorul... dupa luni agonizante, in care ma lasase prada sigura tuturor, in final mi se arata?!
-Ai curaj sa te arati in fata mea, dupa tot ce ai facut?
Am izbucnit. L-am prins de tricou cu o mana si cu cealalta mana l-am pocnit in fata. El mi-a prins pumnul. Eu atunci i-am eliberat tricoul si l-am lovit cu cealalta mana. Am reusit sa il infurii, incat lovitura mi-a fost si ea rapid intoarsa.
-Nu eu am fost!
-Tradatorule!
-Nu eu sunt cel care te-a tradat!
-Am avut incredere in tine! Mi-am pus existenta in mainile tale! Am inchis ochii cand mi-ai vandut acele planuri false, insa nu si de data asta! Nu te iert tradatorul naibii!
-Suntem in aceeasi oala! mi-a urlat Might, prinzandu-ma de incheieturi.
-Nu! Nu e adevarat! M-ai tradat! M-ati tradat! Vreti doar sa ma scoateti in fata. Daca eu pic, o sa picati si voi!
-Nu o sa se intample asta! Am intrat impreuna, impreuna rezistam!
-Nu, am zis zambind trist. Asta nu o sa se intample. Ma minti. O pot vedea.
-Nu eu am fost! Esti mintita. Nu te lasa prada paranoiei. Se joaca cu tine. E plictisit si vrea sa te omoare. De cate ori vrei sa iti repet ca nu eu am fost, cel care a te-a adus in punctul asta?! Leitt! El...
-Nu vreau sa aud nimic!
-Esti inca membru in comunitate? m-a intrebat furios. Era vorba sa iesi! Cum se face ca nu ai ascultat ce ti-am cerut?! Noi nu trebuie sa fim acolo! Se vor prinde toti ca ceva nu e in regula cu noi!
-Nu pot! Din vina ta si a lui Leitt, viata mea nu mai valoreaza nimic! Cearta dintre voi, m-a adus in mijlocul altor rafuieli! Azi am rapit un copil, pentru a-mi recupera sora! In halul asta am ajuns, Might. Cearta asta stupida, dintre tine si Leitt, m-a facut sa imi reiau toate indatoririle si chiar sa muncesc si mai mult. De ce? Pentru ca tu si el, nu mai vreti sa va vorbiti si sa faceti pace?!
-Lucrezi pentru Demetrius? Cum e posibil una ca asta? Unde iti e capul?! Ai uitat de intelegerea noastra? Wild, ma faci sa iti vreau moartea! Nick si ceilalti iti canta si ei in struna?
-Nu merita sa ma justific in fata ta, dupa ce ai facut! Lasa-ma. Vezi-ti de cearta ta tampita si de jocurile tale perverse. Bine ca iti bati capul cu asemenea prostii si dai uitarii, scopul pentru care noi trei...
-Daca eu ma duc la vale, acelasi lucru se va intampla si cu tine, cu Leitt si cu toata lumea ce s-a implicat! mi-a strigat furios, intrerupandu-ma.
-Iti zic eu unde ma doare pe mine. Faceti ce vreti! Nu ma mai intereseaza. La naiba cu tot! Cine vrea sa ramana cu mine si gata!
Am plecat. Eram atat de dezamagita... universul meu se prabusise.
-Nu se va termina aici!
-Nu o sa se termine aici? Dar unde o sa se termine, Might? Cu tine si Leitt in inchisoarea de maxima siguranta? Cu mine in fata tuturor oamenilor, veniti special sa asiste la executia mea publica?! Cu toata gasca noastra, torturata in vazul tuturor?! Zi-mi! am urlat atunci.
CITEȘTI
Fisura
Novela JuvenilStart Game! Ai s-a nascut fara a putea simti ceva cu adevarat. Lucrul asta nu a impiedicat-o insa in a-si crea o viata buna, in cele mai negre strafunduri ale lumii. Inima sa, pe care nici nu stia ca o poate avea, i-a fost franta, chiar de cat...