Ağzıma giren yosun parçalarıyla öksürerek uyandım.Nasıl yaşıyordum ? Cennetdemiyim lan yoks?! Ben ve cennete gitmek :D İkisi çok ayrı şeyler.Kumu heryerimde hissediyordum.Bi dk lan çıplağım benn!! Hemen soyunda kabinlerine gittim kesinlikle unutulan eşyalar vardır.Bi tane boxer buldum hmn giydim ve ardından taytı giydim başka bişey yoktu :( Kesinlikle çok gay ce görünüyordum.
Şehre doğru yürümeye başladım ve düşünmeye çalıştım. Hiçbirşey hatırlamıyordum. Benim ismim neydi ? Kimin nesiyim ben? Ve nasıl yaşıyorum ? şehre girdiğimde saat on civarıydı ve herkes bana bakıyordu HERKES! Aslında bakmaları doğal tayt giyen bir erkek hımm. Bir yere oturdum ve karnımdan çıkan konseri dinlemeye başladım.Bi kız bana biraz baktıktan sonra bana doğru koşmaya başladı.AMAN TANRIM DİDİM ! Kız yanıma geldiğinde baba sarıldı ve"Nerlerdeydin kaç gündür seni arıyoruz?"
"Kimsin sen ? Ben hiçbir şeyi hatırlamıyorum."
"Ben Aslınur arkadaşın!"
Vay be bu kadar güzel kızla niye arkadaş olursun ki ah benim salak kafam.
"Iı ben çok acıktımda bişeyler yemem lazım?"
Kafasıyla onaylayıp beni bir çay bahçesine götürdü.Ve klasik olan çay simit yedim. Kahvaltı için aslınura teşekkür edip yola koyulduk. Nereyemi gidiyorduk ? Kıyafet almaya ve ben hiç karışmıyacakmışım. Bir capri ve kısa kollu t-shirt le yırttım. Ve bana sınıfı anlatmaya başladı.Vay bee lise 3 e gidiomuşum.Merakımdan hemen sordum.
"Benim sevgilim nasıl biri?"
"Hahaha senin sevgilin yok."
Dudaklarımın sağ ve sol tarafı birden aşağı doğru yöneldi.Daha adımı bilmioyordum. Adın yerine nie kızarkadaşını sorarsınki.
"Peki benim adım ne? Biliosun hafıza kaybı yaşıyorum."
"Doğan,Doğan Güneş"
Yürüşümüzün sonu Aslınur'ların evinde bitti. Evleri baya büyüktü kapıyı açtığımzda bi tane ayağım kadar köpek havlamaya başladı. Ve korkuyordum.Evin içine girdik.
"Artık burda kalıcaksın."
"Neden benim ailem yokmu?"
"Iıı şey aslında sen kaçırıldıktan sonra evde ölü bulundular."
Bütün mutluluğum bi anda gitmişti.Gözüm den bir damla fayansa düştü. Hemen banyoya çıkıp yüzümü yıkadım. Beş dakika sonra salona indim ve aslınur annesi ve babasıyla tanıştırdı.İyi insanlarmış.
"Bir iki gün bizim evde kalıcaksın doğan oğlum."
İyi bari iki gün sokakta yatmıyacam. Bir anda kafamı tutarak yere serildim. Kafamın içinde sesler yankılanıyırdu
"Bütün Techno'lar buluşmamız........lazım!
Ses cızırrılı geliyordu...
BÜTÜN İYİ VE KÖTÜ YORUMLARINIZI
BEKLİYORUM