Bütün bu olaylardan sonra sabah olmuştu.Saar yedi idi.Sabah sporumu yapmak için giyindim ve sahile doğru yol aldım. Bütün dükkanlar yavaş yavaş açılıyordu. Uzun bir yürüyüşün ardından bir çay bahçesine oturdum ve karışık tost yanındada şeftalili ıcetea söledim.Yemeğimin tam ortasındayken sağ omuzda bir el belirdi.
"Her yerde seni arıyordum!" Bu labaratuvar(galiba yanlış yazdım)daki adamdı sarışın olan.
"Sen nasıl beni buldun?"
"Senin başarısız olduğunu duyduktan sonra senin yaşadığını öğrendim ve tadaaa burdayım"
"İsmin neydi senin?"
"Berke"
"Tamam berke sana bir soru sorucam"
"Sor bakalım"
"Bize verilen bu ilaç ne işe yarıyordu?"
"Uzun hikaye ama anlatıcam.Bu ilacın adı Technolochy's Human kısaca tech. İlaç vucuduna enjekte edildikten sonra rastgele bir özelliğin gelişmeye başlar. örnek olarak ayak kasların gelişir ve çok hızlı koşabilirsin. Biz Techno ları satranç taşlarına benzetiriz.Bacak kasları gelişmiş hızlı koşanlar at, kol kasları gelişip çok güçlü olanlar fil, göğüs kasları ve karın kasları gelişip hasar almayanlar kale ve bunların hepsi bir technoda olursa vezir oluyor."
Heyecanla bende kendi klasımı sordum.
"Peki ben neyim?"
"Piyon"
Piyonmu o kadar klasın arasından piyondum.Ne kadar eziğim lan ben.
"Anlatmaya devam et"
"Ve her technonun bir kutsal eşyası olur. Bazılarının bir mızrak bazılarının bir silah bazılarınında bir tür güçlendirici olabilir."
"Benim kutsal eşyam ne?"
"Bunu ilerleyen zamanlarda göricez ve piyonluğu sakın ezme şu anda 2 tane piyon var ve istediğin zaman istediğin klasa dönüşebilirsin."
"Vayy bendende böle şeyler beklenir"
"Fazla g*tün kalkmasın şah indirir valla !"
"Bide biz techno ları avlamaya çalışanlar var. Ve herbirimizin başında bir para var."
Zaten illa bi terslik çıkcak.
"Peki bu avcılar neye benziyor?"
"Herşeye benziyorlar şekil değiştirebiliyorlar."
Bir anda berkenin kalbinden bir kılıç çıktı son sözü "kaç" olmuştu. Koşabildiğim kadar koşuyordum.Ve berkenin dediklerini düşündüm.Ben bir piyonum niye kaçıyordum ki dönüşebiliyorum. Bir anda arkamı döndüm ve karşımda 2 tane kılıçlı çok taş kız vardı.Ellerimi yumruk yapıp onlara doğru çevirdim ve salakça bağırmaya başladım.
"DÖNÜŞÜMM!! VEZİRR!"