Lan gerçektan dönüşmüştüm. Hiç olcağını düşünmemiştim.Vucudundaki bütün kaslar gelişmişti. Omuzlarımı arkaya çektim. Tek kaşımı kaldırdım ve "hani az önce kovalıodunuz lan" bakışı attım. Avcıyla aramızda 10 metre vardı açık bir alandaydık. Avcıya yakınlaşmak için bir adım attım ve avcıyla aramızda 10 cm kadar vardı. Hiç bozuntuya vermeden sağ elimi yumruk yapıo geri çekip birden yumruk attım. Ve avcı 2 metre yerde sürüklendi. Üstüne çıkıp son vuruşu yapıcaktım kiiii
avcı berkeye dönüştü. Bir iki saniye yumruğum sıkılı şekilde kaldım. Ve sağ omzumdan giren kılıçla yere serildim. Yerde öğlece yatıorfum ne kadar da eziğim.
Tam o sırada bir çift ayak gördüm. Bu bu berkeydi.
"Sen nasıl yaşıorsun? Ölmüş olman gerekirdi."
"Bunların hepsi bir eğitimdi." Avcılarda yok olmuştu ve sağ omzumda da bir çizik yoktu.
"Bu benim kutsal eşyam" diyerek sağ gözünü gösterdi.Sağ gözü makineleşmişti.Sanki bir robot gibiydi.
"Benim kutsal eşyam bir kişiyi halisilasyon görmesine yol açabilir."
"Bunların hepsi bir eğitimdi demek.Peki geçtimmi ?"
"İlk denemende dönüşmene şaşırdım doğrusu ben tam bir gün çalışmıştım."
"Sen ikinci piyondun oyüzden bana yakın davranıyordun."
"Artık hem yakın arkadaşın hemde bir rakibinim!"
---------------BERKE'NİN GÖZÜNDEN-----------------
Bu çocuk gerçektan çok güçlü olucak. Hiç bu kadar güçlü olucağını tahmin etmemiştim.Bir anda telefonum titreşti mesaj şahtandı "O çocuğu çabuk kampa getir". Doğandan sadece iki dakika gözümü ayırdım ve bir file dönüşmüş bir kızla konuşuyordu.Ah şu ergenler......
---------------DOĞAN'IN GÖZÜNDEN-------------------
"Hadi Doğan gidiyoruz"
"İki dakikaya geliyorum"dedim ve kıza dönüp
"İşte popi olmak için benle takılıo anlarsın ya" bir anda ensemde bir nefes hissettim ve arkamı dönüp
"Bizimde gitme zamanımız gelmişti" deyip berkenin omzuna sarıldım.Berkenin gözüne baktığımda sanki gözünden alev çıkıyordu. Bu kadar da sinirlennmez ki. Merakımdan hemen sordum
"Nereye gidioruz ve neyle gidioruz?"
"Kampa ve bu arabayla" diyerek siyah kapıları havaya doğru açılan bir lamborgini(inlallah doğru yazmışımdır :D )yi gösterdi.
"Bankamı soydun ?" Dedim şakasına.
"Evet"
Gözlerim bir anda açtım.
"Ciddimisin?" dedim korkarak.
"Hayır"dedi ve gülmeye başladı.
"Çok kimikmiş."
Bir anda haykırarak güldü.Ve 20 dakika sonra gelmiştik. Şehrin dışında düzlük bir ovadaydık. Ve görünürde hiç bir şey yoktu. Elini bi ağacın gövdesine koydu ve kocaman bir kap çıkıverdi karşımıza.
"Burası dışardan görünmez sadecele technolar girebilir" dedi bay hırsız.Kampa girdiğimizde ilk başta technoların kaldığı çadırlar vardı. Sonrada savaş malzemelerinin olduğu bir çadır ve eğitim alanı çıktı karşımıza. En sonunda büyük bir çadır çıktı karşımıza.Gerçekten çok büyktü. İçeri girdik ve iki tane muhafız bizi karşıladı.Dahada içeri girdimizde maskeli bir kız vardı. Berke diz çöktü.Ve bana çökütüğü yerden dik dik bakarak diz çökmemi söledi. Ve bende inatçılığmdan dolayı diz çökmedim.
"Sen benden korkmuyormusun?"dedi maskeli kız.
"Hayır korkmuyorum ben sadece ALLAH'tan korkarım" dedim.bir anda arkamda belirdi ve boynumda bir bıçak vardı. Yusuf yusuf olarak diz çöktüm. Ama bir dakika şah karşımda oturuyordu.Arkamı döndüğümde bıçakla şah duruyordu.Noluyor yav?
"Kesin merak ediyorsundur benden 2 tane nasıl olduğunu benim kutsal eşyam"diyerek kopyasını gösterdi.Neee? Bu nasıl olabilirdi.
"Benim kutsal eşyam be zaman açılcak?"
"Eğer şimdi eğitim alanında benimle savaşırsan açılabilir." Bu bir savaş isteğiydi. Ve malesef
"Kabul" dedim.
"Yarın sabah saat onda hazır ol"
Şah çadırından çıktıktan sonra berke bana dönüp
"Sen malsın" dedi.
"Şahın gücü nasıl bir şey merak ediyorum sadece"
"Atalarımız ne demiş insanın başına ya meraktan yada şeyden sorun çıkar."
Duymamazlıktan gelerek kendi çadırıma girdim. Çadır çadır deil maşallah kral dairesi. Banyodan tut oyun alanı, televizyon, sıcak su ve bide sabah kavaltısı varmış.
"Ohh bee" diyerek yatağa atladım. "Hass" diyerek yataktan fırladım. Aslınura haber vermeyi unutmuştum kesin yine kaçırıldım sandı. Hemen bir telefon bulup Aslınuru aradım meşguldü.Bende mesaj bıraktım."beni merak etme bir otelde kalıorum" yazdım. Acilen soyunarak buz gibi bir banyo yaptım. Giyinip yatağa atladım. Saat daha 7 idi ve benim göz kapaklarım kapanmaya çalışıyordu.Pes ederek mışıl mışıl bir uykuya daldım.
------------------------------------------------------
Sabah Berke'nin beni sarsmasıyla uyandım.
"Hadi kalk şah la savaşmanıza 5 dakika kaldı." Yataktan fırladım. Hemen bir şort ve t-shirt giyip eğitim alanına doğru koşmaya başladım.Alana vardığımda benim alana girmem için önümü açtılar. Ve aralarından geçerken "bol şans" "ölme yeter" gibi şeyler duydum.Alana girdim ve şahın karşısında durdum. Hakemin başla komutuyla beraber birbirimze koşmaya başladık....
İYİ VE KÖTÜ YORUMLARINIZI BEKLİYORUM!