4.BÖLÜM:LANET OKULL!

100 11 8
                                    

Hakemin BAŞLA komutuyla birlikte birbirimize koşmaya başladık. Bir anda 1 metre ilerime ışınlandı. O kadar hızlı koşuyordu ki göremiyordum. Sadece hisediyordum.Yumruğunu sıkarak geri çekti ve birden kollarımı çapraz yaparak vıruşunu engelledim ama 2 3 metre ayaklarımın üstümde kaydım. Bu güç te neyin nesiydi?! Eğer yumruk yüzüme gelmiş olsaydı büyük ihtimal yüzümdeki parçaları yerden toplardınız. Bende karşılık vermeliydin.

"DÖNÜŞÜM! VEZİRR!"

Ona doğru koşarken yumruğumu hazırladım ve geri çektim. Bütün gücümü topladım. Ve yumruğumu salladım. Nee ıskaladımmı? Tek yaptığı belini sağa doğru çevirmekti. Yumruğu ıskalamıştım ve açık vermiştim. Sırtıma dirsek attı ve yere kapaklandım.

Bu ne güçtü böle. Şah konuşmaya başladı.

"Ne? Gücün bu kadarmı? Yoksa çokmu güçsüzmüsün ? Kalk ve SAVAŞŞ!"

Ayağı kalktım.Kafamın ortasına bir yumruk yedin. Bir daha kalktım bu sefer bacağıma çizik attı ve diz üstüne çöktüm.Öldürücü bir darbe vurmyordu sadece dalga geçiyordu.

"Kardeşim senden daha güçlüdür. Osursam ölcen lan topp!"

Bu kadarıda fazlaydı çok sinirlenmiştim. Bütün yaralara rağmen ayağı kalktım.

"Vayy ayağıda kalkabiliyormuş!"

Gözlerimi kapattım ve açtığımda garip bir güç hissettim.Etrafımda 8 tane kara küre dönüyordu. DNA nın çevresinde dönen elektronlar gibi düzenli bir şekildeydi.

"Bu kutsal eşyayı biliyormusun diye sordum?"

"İlk kez görüyorum. Ve savaşmak için sabırsızlanıyorum."

"Maskeni çıkarma zamanı" dedim ve etrafımda dönen kürelerden birisini elime alıp bir kılıca dönüştürdüm. Kürelere şekil verebiliyordum. Bir kıza bile çevirebilirdim (belki ilerde kullanırdım :D ) bir küre daha alıp kalkana dönüştürdüm. Ben bu dönüştürmelerle uğraşırken çoktan yakınıma gelmiş yumruğunu hazırlamıştı. Bütün küreleri yumruğu vurduğu yere topladım ve yumruğunu bir sıyrık almadan atlatdım. Ve birden benden kaçmaya başladı bende koşturmaya. Ne planlıyordu bu kız sadece daire çiziyorduk. İki küreyi dayanak gibi kullanıp kendimi iktirdim ve yeterince hızlanmıştım.

Kızı tutp yere yapıştırdım. O sırt üstü yatarken bende üstündeydim. Kötü bir pozisyondu. Ama son vuruşu yapmalıydım yumruğumu sıkıp yüzüne son vuruşu yaptım. Yenmiştim hahaha hiç düşünmemiştim. Herkes şaşkındı. Yavaş yavaş alkış sesleri yükseldi. Ve izleyicilerin arasından şah çıktı ve konuşmaya başladı.

"Benim %25 gücümdeki kopyamı yendin tebrik ederim."

Ne bu yüzde yirmibeşimiydi. Şahın gerçek gücünü düşünemiyorum bile. Çok güç sarfetmiştin diz üştüme çöktüm ve sonrasındada yüzüstü yere kapaklandım.

Uyandığımda beyaz bir çadırdaydım.Ve yanağımı tutan bir taş gibi hemşire vardı.Yüzümdeki çizikleri temizlerken göz göze geldik. Kız elinden pamuğu düşürdü. Sonra başını sallayarak pamuğu yerden aldı. Oha resmen aşıq oldum.Kız sarışındı 1.75 boylarındaydı saçını arkadan at kuyruğu yapmış ve gerçekten çok taştı o_o Ben hastane çadırından çıkarken kızın numarasını aldım. Çadır dan çıktım ve saat çoktan 10 olmuştu. Yarın erken kalkacaktım lanet okul vardı. Ve beni rakibim berke burakacaktı. Onun çadırına gidip sabah erken kalkıcağımızı sölicektimki horuldaya horuldaya uyuan bir godzilla gördüm. Bende gidip yıkanıp yatağıma atladım direk uyumuştum.

~~~~~

Şu lanet okul için sabah yedide uyanıyordum. Giyinip çantamı teq omzuma taktım. Kamptan çıkarken berke porşesiyle bekliyordu. Bi dakika bizim okul formasını giymişti.

"Bizim okul demek ? Başka okul bulamadınmı.

"Şah senin yanından ayrılmıcağımı söledi."

Hay senin şahını. Şu lanet okula vardığımızda. Berke vezire dönüşmüştü. Bütün kızlar ona bakıyordu. Ne ara dönüştü bu?

"Ne ara dönüştün lan?!"

"Ben öle salak salak bağırmadan dönüşebiliyorum."

Sınıfa girdiğimizde o hemşireyi gördüm. İşte bu bee sonunda şans bana döndü.

Kızın yanına gidip

"Hemşire hanım isminiz neydi?" beni gördüğünde dudaklarının kenarları havaya kalktı ve

"İsmimi öğrenmen için daha romantik olmalısın."

Ben ve romantiq olmak hımmm İMKANSIZ! Gidip sınıf defderine baktım ve adının Deniz olduğunu öğrendim. Ders boyunca gözümü ondan ayırmadım. Ders sonu ASLINUR tarafından gaza getirilerek Denize

"Akşam birşeyler içsekmi ne ?"

"Resmen odunsun saf ODUN... Tamam kabul ama bir şartım var" diyerek kulağıma yakınlaştı.Ve onun içirmemi istedi. Hayatında hiç içmemiş. Çıkış zili çalmıştı ve okuldan ilk kez MUTLU çıkmıştım.

DİĞER BÖLÜMDE ROMANTİZİM YAPCAM EVET YAPCAM! :D

TechnoHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin