Calum "Rosalie'nin üzerinde ne yapıyorsun göt Ashton" adlı grubu kurdu.
Calum Ashton'ı ekledi.
Calum Rosalie'yi ekledi.
Calum: Her şeyden önce, birkaç yıldır kimseyle seks yapmadığıma dair bir söylenti olduğunu biliyorum.
Calum: Ve bunun ne kadar büyük bir yalan olduğunu söylemek isterim.
Calum: Birçok sayıda kişiyle seks yaptım ama sizin gibi HALKA AÇIK BİR ALANDA yapmadığımdan, kimse bilmiyor tabii.
Ashton: Şu grubu kapatmazsan halka açık bir alanda ağzına sıçarım Calum.
Calum: Tam da senden beklenecek bir şey...
Calum: Sen onu bunu boş ver de, soruma cevap ver.
Calum: Rosalie'nin üzerinde ne yapıyorsun göt Ashton?
Ashton: Röntgenci olan sensin, neden sen söylemiyorsun?
Calum: Suçlamaya gitmek yerine, itiraf istiyorum diyelim.
Calum: Üstelik, soruma soruyla cevap vermen de gözümden kaçmadı.
Calum: Şimdi söyle bakalım, Rosalie'nin üzerinde ne yapıyorsun göt Ashton?
Ashton: Şınav çekiyordum Calum
Ashton: Adımın önüne o sıfatı kullanmaya devam edersen senin üzerinde de çekeceğim.
Calum: Tehditler beni yıldıramaz Irwin
Calum: Ama grupta narin ve güzel bir kadın olduğunu hatırlatıyorum, fen sınıfında ona yaptıklarından sonra biraz nezaketi hak ediyor.
Rosalie: Teşekkür ederim Calum.
Rosalie: Ve Ashton, onun bu kadar üzerine gitme.
Rosalie: Uzun bir süredir o işi yapmadığından, gördüklerinin ne anlama gediğini bilmiyor olabilir.
Ashton: İşte benim kızım:))
Calum: Neden bahsettiğinizi anlamıyorum çünkü daha dün amigo takımından Cher ile o işi yap-tım.
Rosalie: Temizlik takıntıların olduğunu sanıyordum, demek aşmışsın.
Ashton: Demek evinde bulduğum eşyalar ona aitti
Ashton: Bir bakıma rahatladım, artık kendini o tip şeylerle tatmin ediyorsun diye korkmuştum.
Ashton: Ve Cher mi?
Ashton: İyi iş Calum, amigo takımının en ateşlisini kapmışsın;)
Rosalie: Pardon Ashton, ne dedin?
Ashton: Rosalie o takımda değil Calum, biliyorsun değil mi?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Start From The End >> a.i
FanfictionAshton, Rosalie ile sadece sevişmek ister; Rosalie ise Ashton'ın saçları hatrına onu kırmazdı. *text