-Paula, Paula ! Unde esti ?
- Sunt aici, mami !
- Haide, trebuie sa plec la serviciu, si pe tine sa te las la doamna Aniela.
- Stai putin, sa imi iau desenele. Vreau sa i le arat doamnei Aniela. Poate de data asta vom face iar clatite cu ciocolata. Sunt preferatele mele.
In blocul vecin, doamna Aniela le asteapta pe cele doua in fata blocului.
- Buna ziua !
- Buna ziua, doamna Aniela. Ne scuzati ca am intarziat.
- Nu-i nimic, nu-ti face probleme.
- Uitati numarul meu de telefon in caz de ceva. Acum trebuie sa plec.
- Pa, mami !
- Pa, scumpo !
- Va multumesc c a aveti grija de Paula, d-na Aniela !
In timp ce doamna Aniela pregateste niste cornulete cu vanilie, Paula deseneaza.
- Hei, draguta, ce desenezi tu acolo ?
- Daca tot ati intrebat doamna Aniela, desenez multe dulciuri, fiindca mie imi plac foarte mult dulciurile, mai ale cele facute in casa.
-Sper ca stii ca ele aduc carii, nu ?
- Din pacate, da. Stiu asta.
- Dar mami nu are timp sa iti faca ceva dulce ?
- Nu. E tot timpul plecata la serviciu.
- Ei, pai ai noroc. Ma ai pe mie, care iti pot face orice vrei tu.
Fata zambi usor astfel incat femeia sa o vada, dupa care amandoua isi continuau treaba.
Dupa cateva ore, Angela, mama Paulei se intoarce sa o ia acasa.
Mai apoi, mama si fiica servesc cina in bucatarie.
- Mami, pot sa te intreb ceva ?
- Sigur. Spune, scumpo. Ce e ?
- Tu crezi in horoscop, zodii, vrajitoare sau chestii de genul asta ?
- Ce-ti veni sa ma intrebi asta?
- Raspunde-mi !
- Nu, nu cred ! Si mai cred ca nici tu nu ar trebui sa crezi in asemenea prostii.
- Dar de ce ? Doamna Aniela s-a uitat la horoscop astazi si a spus ca gemenii vor intra intr-o cearta cu un apropiat.
- Deci, carevasazica, doamna Aniela e de vina pentru asta, nu ?
- Nu, eu m-am uitat dupa ea. La mine a spus ca balantele vor fi rasplatite cu ceva dulce. Si asa a fost.
- Hai, sa nu mai vorbim despre asta. Mananca-ti bucata de carne de pui, si gata.
- Dar tu de ce nu crezi, ei stiu viitorul; iti spun ce se va intampla ziua urmatoare. Nu e fantastic ?
- Nu, nu e fantastic. Intelege ca majoritatea oamenilor sunt realisti si concreti. Vor fapte, nu vorbe. Trebuie sa ne lasam liberi si sa nu ascultam de niste simpli oameni. Doar pentru ca spun ceva, nu inseamna ca se va si intampla.
- Ba da ! Defapt chiar asa e !
- Paula ! Suficient ! Fara astrologi, vrajitoare sau preziceri in casa mea !! Clar ? Sa nu te mai aud ! Vrei sa ajungi sa delirezi ca tatal tau ??
- Nu-i corect !
Paula pleaca in camera ei , cu fata in perna, lacrimand si suspind; nu putu sa nu se gandeasca la discutia dintre ea si mama ei.
CITEȘTI
Iluzie
Teen FictionDestinul fiecaruia este diferit de la un om la alul. Nu stim niciodata ce ni se pregateste si trebuie sa fim pregatiti pentru orice. Dar cum poate Angela sa stie ce i se pregateste fiicei ei, Paula de numai 10 ani ? Ea nu a crezut niciodata ca i se...