Day 27

1.1K 91 0
                                    

Dvacátého sedmého dne přišel Luke zpátky.

''Takže, proč ses snažila zabít?''

''To je dlouhý příběh.''

''Chci ti pomoct.''

''Nemůžeš.''

''No, stejně to zkusím.''

''Jo, vím, že zkusíš.Týden nebo dva mi budeš pomáhat, potom když se začnu s tebou sbližovat, řeknu ti moje tajemství a pokusíš se zjistit, jak jsem to zpackala. Pak řekneš, jak jsi naštvaný, že jsem ve strašné depresi a budeš mi zkoušet pomoct. Uděláš prázdné sliby a budeš předstírat, že se staráš, i když ve skutečnosti jsi to nechal všechno na mě. Učím se, že ti ty věci říct nemůžu, a přestaneš se ptát, i když víš, že se to pořád děje. Necháme narůst vzdálenost a já se budu nenávidět kvůli tomu, že jsem se ti otevřela. Nebudeš si uvědomovat, že se budu znovu snažit zabít a pořád budeme mluvit, i když to vždy bude trapné, protože jsi se už vzdal. Stejně jako jsi slíbil, nikdy bys to neudělal, přestože se každý na konci vzdává.''

Jenom na mě zíral, tak jsem pokračovala.

''Tvůj nejbližší kamarád se stane vzdálenou postavou v dálce a ty mě necháš se vyrovnat s těmahle zasranými emocemi na vlastní pěst, i když nemáš tušení, jak. Všichni se vzdávají, a tím myslím všichni.''

''Jamie, já--''

''A to, víc než cokoliv, necháš mě chtít umřít.''

Good Enough - Luke Hemmings (CZ překlad)Kde žijí příběhy. Začni objevovat