Capitol 2 - "Gagici problemă, hă ? "

222 25 12
                                    

    -          Nu o să mă credeți când o să vă spun, dar  știu cine se va muta la etaj ! Justin a dat  năvală în living, unde ceilalți băieți mâncau popcorn și urmăreau un meci de fotbal. Spencer a apărut în spatele său, ridicând simplu din umeri, când băieții l-au întrebat din priviri "Ce are ăsta ?"

-          Jus, calmează-te , omule ! A început Jeff. Haide, ia loc pe canapea.

-          Nu înțelegi, Jeff . Nu-i timp de stat degeaba ! a zis agitat.

-          Dar știm cine se va muta sus , a mormăit Randy, cu gura plină de mâncare. Ai uitat ? Administratora  ne-a spus de dimineață.

-          A zis că sunt doar fete ! Dar tipele astea, sunt mai mult d-atât.

-          Stai ! s-a înecat Alex. Sunt ...lesbience ?

-          Nu ! s-a enervat Justin, lipindu-și o palmă pe frunte.

-          Ceea ce vrea el să spună e că nu vor fi așa pașnice și ușor de dus cu zăhărelul, l-a ajutat Spencer. Eram cu Justin când au trecut pe lângă noi cu un aer de vedete în devenire. Mai aveau nevoie de covorul roșu și o grămada de paparazzi pe urmele lor.
Auzind acele cuvinte, Jeff s-a ridicat brusc în picioare. O linie adâncă i-a precedat fruntea, încruntându-se.

-          Dacă e adevărat ce spun ăștia doi, a început. Atunci nu va mai fi așa ușor să ne ducem planul la bun sfârșit.

-          Și dacă le-au confundat ?  a zis Jeremy. La cât e Justin de obsedat, Spencer e exact opusul. Amintiți-vă numai cum a fost la întâlnirea cu tipa aia, pe care i-am găsit-o. Cu toții au devenit gânditori, lăsând imaginile trecutului să li se derluleze în minte.

" Spencer a tras adânc aer în piept. O vedea pe Miranda cum se apropie, cu pași mărunți. Și-a aranjat în repezeală cravata, pregătindu-și mintal câteva vorbe. Blonda s-a apropiat de el, sărutându-l pe gât. După cum îi spuseseră băieții, trebuia să îi țină scaunul cât timp ea se așeza. Spencer s-a repezit să-i tragă scaunul, exact când aceasta se lăsase cu fundul în față și corpul aplecat să-și ocupe locul. În secunda următoare era întinsă pe jos, atrăgând atenția tuturor celor din jur. Bulversat, băiatul s-a grăbit să o ajute. Ceilalți membri ai găștii, stăteau ascunși în boschetul situat în stânga mesei.

-          N-a făcut asta ! au căscat gura.

-          Frate, trebuie să intervenim ! A insinuat Justin.

-          Nici gând ! i-a tăiat-o Jeff. E o singură greșeală. I-am zis tipei că o vom plăti numai dacă întâlnirea decurge bine.

-          Alex ce tot faci ? s-a rățoit Jeremy.

-          Ă ? a răspuns absent acesta.  Mă uitam prin binoclul ăsta. Ați văzut ce sâni are tipa ? Cum de s-a pricopsit tocmai Păpușel cu o Bunăciune ca asta ?

-          Tacă-ți fleanca, Cuceritorule !  Jeff  i-a smuls dintre degete binoclul negru.

-          Suntem aici să-l ajutăm , a continuat Justin pe un ton ferm.

Întâlnirea fierbea la foc maxim. Agitat, Spencer și-a desfăcut cravata de la gât, simțind cum se sufocă. Își ceruse scuze de sute de ori, bâlbâindu-se.

-          Nu-ți face griji, Romeo. A fost și vina mea ! a zâmbit forțat Miranda.

Chelnerul a apărut dintr-o dată, întrerupând discuția celor doi. Spencer i-a făcut semn să plece.Însă acesta, le-a așezat meniurile în față, înțelegând din semnul făcut să se grăbească. Furios, brunetul a aruncat meniurile de-o parte, zburând chiar spre tufișul din colț, aterizând amândouă în capul lui Alex.

Planul 006 : "Infiltrarea "Where stories live. Discover now