Capitol 3 : " Probleme, probleme și ce surpriză ! O reușită pe cinste. "

253 24 3
                                    

Mulțumită Liviei, am postat și capitolul 4 ^^. Îmi era prea lene să scriu, dar uite ce face frica din om. Anyway. Sper să vă placă. Îți dedic capitolul țiee, fiindcă îl meriți :3 ! Enjoy ! :)

_______________________________________________________________________

În șir indian, a apărut pe aleea din fața căminului un grup de fete. Tocurile ascuțite împrăștiau pietrișul în toate direcțiile.

-          Băieți ! Băieți ! a strigat Jeff, din capul scărilor.

-          Ăă ? au răspuns ceilalți de la etaj.

-          Coborâți, acum ! Avem vești noi.

-          Care-s alea ? a coborât Justin.

-          Uită-te pe geam, și ai să le vezi în carne și oase – a continuat să-și plimbe privirea de-a lungul balustradei, așteptând ca și ceilalți să vină.

-          Oh, mamă. Frățioare, sunt bunăciunile din școală ! a zis el entuziasmat.

-          Știu, geniule ! și-a dat ochii peste cap. Jeff i-a grăbit și apoi s-au strâns cu toții în jurul mesei și au început să dezbată planul din nou. Alex lipsea, ca de obicei. Băieții încercaseră să-i dea de urmă, însă intra căsuța vocală de fiecare dată.

" Aici Alex. Vrei ceva ? Mai bine uită. Ocupat, ca de obicei. Nu vrei să știi cu ce, mai bine zis cu cine " – vechiul mesaj, urmat de sunetul strident , care semnalează încheierea apelului.

Doamna Flowers le-a întâmpinat pe fete, timp în care cei 5 au avut câteva clipe la dispoziție să se pregătească psihic și spiritual.

Nu era nimic complicat, în așa fel încât să li se încingă creierul. Trebuiau să se poarte cât mai normal, și să nu atragă atenția ca mai apoi să le dea lovitura de grație. Un plan simplu și ușor de memorat, chiar și pentru creiere cu un nivel mai mic de gândire.

-          Băieți ! Veniți să vă cunoașteți noile colege ! A strigat ea.

-          Ați auzit ? s-a ridicat Jeff. Să mergem. Au închis ușa în urma lor, strecurându-se de pe holul îngust spre cel principal. Ca niște îngerași cu coronițe zburătoare pe cap au coborât unul după altul, zâmbind inocent spre femeia în vârstă.

-          Ele sunt : Sasha, Anna, Jose, Alma, Kim, și nu în ultimul rând  - Demi. Doamna Flowers și-a plimbat mâna spre fiecare dintre ele, prezentându-le în ordinea în care stăteau. Iar ei sunt - și-a îndreptat atenția spre băieți - Jeff, Justin, Randy, Spencer, Jeremy și...unde-i Alex, s-a oprit brusc ?

-          Ăăă , băieții și-au aruncat câteva priviri. Doarme! Mănâncă ! s-au repezit să zică, fiecare mormăind mai apoi ambele cuvinte.

-          A mâncat și acum doarme , a clarificat Jeff situația.

-          Înțeleg, i-a fixat cu privirea, trădând neîncrederea. Dacă mă scuzați, am să mă duc la el. Poate se simte rău, zise femeia în vârstâ, croindu-și drum spre trepte. Randy s-a pus înaintea ei, oprind-o cu o mână sprijinită de partea cealaltă a balustradei de lemn.

-          Domnule Tomilson, te rog să te dai de-o parte , a zis ea pe un ton sever.

-          Dar, doarme ! Știți că nu-i place să fie deranjat , a afișat un zâmbet convingător.

-          Atâta timp cât locuiește pe propietatea mea, va trebui să-mi urmeze regulile ! s-a încruntat femeia, plesnindu-l peste braț. Jeremy i-a aruncat o privire urâtă, scoțând limba pe la spatele ei.

Planul 006 : "Infiltrarea "Where stories live. Discover now