Ти и твоята приятелка(Софи) работите във фирмата на Господин Джънкук.Съдружничката си ти, а приятелката ти е секретарката му.
Ти не го харесваше за разлика от нея.
Вие имате важна бизнес среща. Влизате в залата. Тръгваш да сядаш, но Господин Кук те придърпва да седнеш до него. Срещата започва и ти задават въпроси свързани с фирмата.
Джимин :Какви идеи имате за модернизирането на фирмата?
Ти тръгваш да говориш, но тогава усещаш някакъв допир под полата си, което те кара да потрепнеш и да погледнеш надолу, за да видиш какво се случва.
Виждаш нечия ръка на интимното ти място, проследяваш я и разпознаваш лицето на Джънкук, който показва своята
самодоволна усмивка.
Т/И:А-аз м-мисля, че ще е д-добре... Тогава той вкара двата си пръста в теб и ти задъхано каза някой друг да продължи, защото не се чувстваш добре.
Обърна се към Кук със злобен поглед, и той ти прошепна в ухото:
ДК:Не се прави знам че ти харесва😉
Ти помоли да отидеш до тоалетната и по пътя плачеше.
Влезна и се погледна в огледалото, видя че грима ти е размазан и тръгна да го оправяш, и чу че някой влиза.
Обърна се и видя Куки, който те гледаше притеснено и бавно пристъпваше към теб, а ти отиваше назад.
ДК:Не знаех, че ще реагираш по този начин😓мислех че ме харесваш така както аз теб и като те погледнах не можах да се въздържа, защото беше прелестна.
Т/И:Аз н-никога не съм т-те харесвала, напротив мразя те.-каза докато излизаше от тоалетната.
Гл.Т.Джънкук❤️
Аз се върнах в залата и казах на колегите си, че ще е най-добре да отложим срещата.
Отидох бавно към кабинета си и седнах пред бюрото. Чух почукване на вратата и извиках "ВЛЕЗ", влезна секретарката ми с чаша и каза:
Софи:Видях, че не се чувствате добре и реших да ви донеса чай.
Не се стърпях хванах чашата оставих я на бюрото хванах колежката и я целунах.
Първоначално тя се очуди, но след това ме целуна страстно и ми разкопча ризата.
Спряхме с целувката, за да си поемем въздух и отидох да заключа вратата.
Обърнах се към нея и видях как ми оглежда тялото усмихнах се дяволито, и я притиснах към себе си. Съблякох ѝ роклята и се откри пред мен хубавото и тяло. Бельото и беше червено, което веднага ме накара да се възбудя. Тогава тя ми свали колана и останах по боксерки. Целунах я по врата като започнах да оставям влажни следи и на някои места лилави петна.Премахнах сутиена и с едната ръка разтривах гърдата ѝ, а пък на другата оставах смучки, докато тя тихо стенеше. Спрях внезапно с действията си, при което получих объркан поглед.
Отидох до шкафчето си извадих два презарветива и един шал, който завързах на устата ѝ. Приближиха се към нея и премахнах останалата част от бельото и, за да направя нещата по-интересни реших да взема вибратор, които принадлежеше на колегата ми Джимин.
Обърнах я с гръб към мен и я попитах следните думи:
Кук:Девствена ли си? - тя кимна в отговор.
Тогава свалих боксерките си и вкарах вибратора отзаде ѝ, а с малкият Куки също влезнах в нея. Бавно започнах да се движа в нея докато тя издаваше стонове и така постепенно за бързах, докато пусках различни степени на вибратора.
Усетих, че тръгва да свършва и спрях абсолютно всички движения с цел да не свърши толкова бързо, разказах вибратора и се заех с нещата.