V💋❤️

5.9K 115 21
                                    

С Тае бяхте двойка. Имахте годишнина. Той беше ужасно сладък и мил с теб. Беше измислил и приготвил всичко, за да бъде вечерта прекрасна и незабравима. Но той не казваше нищо, което възбуждаше в теб огромно любопитство, но  му имаше
доверие и знаеше, че вечерта щеше да бъде за теб като в романтичните книги всичко толкова приказно и уникално по себе си. Вълнението изгаряше сърцето ти. Започна да се оправяш за срещата ви, която започваше в 19.00.Сложи си красива червена прилепнала рокля, която подчертаваше всяка извивка на тялото. Обувките ти бяха черни на токчета около 3см, защото беше ниска, но красива и женствена. V харесваше височината ти, обожаваше факта, че той беше по-висок от теб. За него ти беше най-сладкото изкушение и той все си мислеше, че ще отиде в ада заради теб, защото съчетаваше всичко, което обожава. Усмивката ти сутрин, когато се събудиш караше всяка частица от тялото му да потръпне. Когато го поглеждаше оправяше целият му ден. Ти му беше всичко, неговото момиче. Затова винаги се стараеше  да бъдеш добре, защото твоето щастие беше дар за него.
                         Гл. Т. Тае💣
Ужасно си обичах моето момиче.
Нямах търпение за вечерта, да я видя в цялата и прелест и нейната сладка заешка усмивка, която така ми топлеше душата.
Вечерта щеше да бъде по-различна от другите ни вечери заедно, защото това беше първата ни годишнина.
Стремях се към съвършенство.
Щях да я заведа в един ресторант, който наскоро отвориха. Темата беше океан.
Ще бъдем заобиколени около аквариуми, защото тя обожаваше рибките. Ах като се замисля за нея просто откачам🤩. А след ресторанта ще сме си вкъщи където я очаква една сладка изненада.
Тъкмо си слагаше грима, който беше очна линия съчетана със сребристи сенки и един гланц за устни. Искаше да изглеждаш възможно най-добре за любимият си.
Тогава се чу бибиткане. Погледна през прозореца и го видя. Беше се  подпрял на лимозината и ти намигна. Да ужасно сладък. Взе черната си чантичка(клъч) и слезна много бързо(със скоростта на светлината 😂😂😂).
Качи се в лимозината, слушахте музика и се радвахте на компанията си.
Пристигнахте в ресторанта. Като влезна толкова се зарадва, че го гушна, а той разроши главата ти и се усмихна. Настанихте се. Поръчахте си морска храна. Смеехте се, а Техюнг те гледаше с любов в очите, през тях човек можеше да разбере всичко, бяха толкова искренни и чисти, че човек можеше да се изгуби в тях.
След като се наядохте излезнахте, но навън валеше. Тогава той свали палтото си, сложи ти го, обхвана ръчичките ти със своите и започна да търка ръцетети ви, като те гледаше право в очите.
Което беше перфектна възможност за него да прекарате остатъка от вечерта вкъщи, където беше приготвил изненадата ти. Прибрахте се с лимозината.
Влезнахте.
Ти реши да се изкъпеш.
Излезна от банята и какво да видиш V стоеше чисто гол пред теб, легнал на леглото. Той стана приближи се към теб, гушна те и паднахте на леглото. Тогава той започна да те целува навсякъде като оставяше смучки.
Не можеше да ти се насите. Той стоеше отгоре, но ти обърна позициите ви като започна да го целуваш страстно навсякъде, но тогава той стана. Ти се зачуди какво се случва, той разбра това и  каза:
Тае:Връщам се веднага само да взема нещо. - ти му се усмихна.
V се върна много бързо и в ръка държеше буркан пълен с нутела. Тогава застана отново отгоре ти и започна да те маже с нутела по цялото тяло. Като на всяко място където слагаше от шоколада първо го целуваше.
След като те видя се ублиза и те погледна с възможно най-перверзният поглед, който можеше. Тогава той  вкара два пръста в теб и започна да обхожда с език цялото ти тяло докато ти стенеше от удоволствие и викаше името му. Той все повече забързваше и като усети, че си достатъчно влажна вкара силно члена си в теб, което те накара да изкрещиш толкова силно, че и съседите можеха да те чуят, не че ти пукаше. Тогава той започна да забавя, защото усещаше, че ще свърши, а искаше да се наслади на момента, но ти усети това и искаше да направиш нещата по груби затова накара гаджето си да извади члена си от теб и ти го погълна целият като добро котенце, като той свърши в устата ти. За да не си тъжна понеже ти още не беше свършила започна да оставя влажни следи на интимното ти място, което те подлудяваше, свърши. Гушнахте се, но ти искаше да се изкъпеш. Влезнахте двамата в банята като Тае взе гъбата и започна да търка тялото ти с нея, после те  изплакна.
Помоли го да му измиеш косата той ти се усмихна сладко и ти подаде шампоана. Допира на косата му беше пленяващ, толкова мека, а сушенето беше още по приятно, стана лъскава. Извади пресата и реши да му изправиш косата, а той като послушно кученце стоеше кротко и ти се радваше(душичка). След като и двамата бяхте готови си легнахте.
Гушна се и се  притисна силно в теб, а ти усещаше колко силно бие сърцето му.

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Надявам се да ви хареса

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Надявам се да ви хареса. Съжалявам, ако има грешки. Ако ви е харесало може да гласувате. До следващият път❤️❤️❤️💋

СМУТЧЕТА ❤️❤️💋💋Where stories live. Discover now