Вие бяхте двойка. Винаги бяхте навсякъде заедно където и да ходехте. Не можехте един без друг. Бяхте си купили апартамент в Сеул. Той беше спечелил много пари и реши да ги вложи в жилище за три милиона. Беше много сладък и грижовен. Живеехте заедно от три години, а той беше перфектното гадже. Днес беше почивният ден и на двама ви и решихте да отидете до супермаркета, за да купите храна за вашият дом. Преди да влезете той взе една количка сложите вътре в нея и започна да тича с нея. Беше ти много забавно. После дойде и момента, в който влязохте в магазина. Ти излезна от количката и започна да му нареждаш какво да слага и от какво имате нужда. Но ти усети нещо различно в него и като погледна в очите му разбра, че той е възбуден и реши да го закачаш. Отиде при него и отвори ръцете си да го прегърнеш, както и той своите.Но ти ги свали ръцете, и стисна неговият член здраво, погледна към него, а той ти се усмихваше.
Хвана те за ръка, изостави количката и всичко и видя, че взимаше необикновенни неща от рафта като белезници, кондоми и течен шоколад. Завлечете към един служебен вход, но ти спря.
Т/И:Шуга какво става всичко наред ли е, защо ме водиш там?
Шуга:Мила всичко е наред, но просто имаш нужда от наказание заради случката по-рано. Не мога да те оставя да се измъкнеш. Погледна те дяволско и ти се усмихна вкарвайки те вътре и започвайки да те целува страстно, оставяйки следи навсякъде по твоята кожа. Ти беше неустоима, имаше нужда от теб. Като докоснеше твоето тяло,той се разтапяше от опиенителният ти аромат и го накара да изръмжи от възбуда. Ти започна да го събличаш нежно и бавно, за да го дразниш. И така и стана той не издържа, разкъса своите дрехи и те притисна до себе си, започвайки да те съблича ,беше му лесно, защото ти носеше рокличка. Остана само по сутиен и гащи, които той разкъса със своите ръце и навлезна вътре в теб. Той те хвана за косата внимателно и започна да се удря с бясна скорост вътре в теб. Ти се наслаждаваше на всяко негово движение, което той ти причиняваше и издаваше силни стонове при всеки удар, защото си умираше от удоволствие. Беше запленително. Сякаш телата ви играеха красив танц, в който имаше ужасно много чувства и емоции. Но един служител развали момента, когато отвори служебния вход и ви изгони от там. Вие бяхте чисто голи, но не ви пукаше, платихте си нещата, влязохте в колата и се прибрахте. Като Шуга ти каза:
Шуга:Не сме приключили скъпа, там беше само началото.
Хвърлите върху леглото ви като те окова за него, разтвори краката ти като започна да оставя нежни целувки на твоята пеперудка. А ти стенеше неговото име, което го стимулираше да продължава да ти доставя удоволствие. Внезапно стана като взе течния шоколад, намаза твоите цици и дупенце. Започна да ближе гърдите ти, смучеше ги и гледаше как те докарва до удоволствие, защото започна да мъркаш. След това те обърна и започна да хапе дупенцето ти оставяйки следи от смучки и зъби. За него ти беше просто неустоима. Но сега той беше като различен човек, от този в магазина беше по деликатен, нежен. Сякаш го беше страх да не се счупиш в ръцете му. Той те отключи от белезниците и здраво те прегърна като прошепна в ухото ти...
Шуга :Обичам те принцесо моя. Прегръщайки те. И така заспа в обятията му.