Джиминши🖤💣

6.8K 118 12
                                    

Ти беше изпратена на пазар от родителите си, за да купиш нещо за вечеря. Обикаляше с пълната количка и разглеждаше наоколо и изведнъж усети силен сблъсък.
Обърна се и видя момче, което беше горе-долу на твоите години.
Джимин:Съжалявам, надявам се не се сърдите, бях се загледал и не ви видях.
Ти се усмихна и каза :
Т/И:Няма проблем всичко е наред. Но точно когато реши да си тръгваш, момчето те спря погледна те със своите красиви сини очи, в които може да се потопиш.
Хвана те за ръката, и те помоли да останеш при него.
Започнахте да  говорите по най-различни теми и открихте, че имате  много общи неща.
                Гл. Т. Джимин🖤💣
    Беше толкова красива и мила с мен.
Исках я само и единствено за себе си. Беше моето момиче. В магазина се наложи да я повдигна, защото не можеше да стигне фъстъченото масло, което разбрах че и е любимото ядене за закуска. Бях щастлив, че разбрах толкова много за нея. Имахме много общи интереси и тогава реших да я попитам.
Джимин :Били искала да останем докато магазина не затвори?
Т/И:Добре, но защо?
Джимин:Имам изненада за теб. - той те погледна первезно, но ти му се усмихна.
Ти искаше това и знаеше какво е наумил Чим, но ти се влюби. Беше като по филмите красиво и романтично.
След като стана 00.00 и точно преди магазина да затвори вие влезнахте в служебния вход.
Чим беше превъзбуден, можеше да се разбере по това, че дънките му бяха тесни.
За да, не се измъчва повече реши да ги свалиш от него докато нежно го целуваше, защото искаше да изглеждаш по-опитна, понеже това щеше да бъде първият ти път. Тогава той за момент изчезна и се върна с два костюма. Единият беше на полицай, а другият на престъпник. Идеята много ти допадна и избра да бъдеш крадеца с две думи лошото момиче, а той да бъде твоят полицай.
Беше ужасно развълнувана и нямаше идея какво те очаква, но знаеше че този момент ще бъде най-хубавият в живота ти. Затова си пое дълбоко дъх, облече си дрехите и беше готова за своята любов. Той облече също своят костюм, беше ужасно сладък, а в главата ти излизаха куп первезни мисли. Тогава той те качи на масата в стаята. Започна да те целува по врата като оставяше смучки, а от устата ти се чуваха тихи стонове, после допря челата ви едно в друго и те попита:
Джимин:Сигурна ли си, че го искаш? - тогава ти го целуна и му прошепна, че го искаш. Тогава той заби своят малък Чим в теб, не че беше малък. Понеже беше девствена той започна да се движи бавно в теб, а ти крещеше името му и го помоли да забърза. Тогава той усети, че ще свършиш затова спря с действията си, и се насочи към интимното ти място като започна да оставя влажни следи , а ти си умираше от удоволствие. Свърши в устата му, а той като послушно котенце погълна течността и те прегърна. Така заспахте.
На сутринта усетихте, че ще отворят магазина, бързо се облякохте в своите дрехи излъгахте, че сте от персонала и сте били на нощна смяна, защото миналата седмица е имало крадец (да това беше вашето оправдание 😂😂😂) , но човека ви повярва, усмихна се, а вие си тръгнахте. Тогава той поиска телефонният ти номер, целуна те по челото и си тръгна, а ти го гледаше как се отдалечава от теб и си мислеше за следващата ви среща.

Надявам се да ви хареса

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Надявам се да ви хареса. Съжалявам, ако има грешки. Пишете в коментарите с кого искате да бъде следващият смут. Обичам ви. JiminLover.
Обичам си те душо и благодаря за помощта с миналата глава.❤️

СМУТЧЕТА ❤️❤️💋💋Where stories live. Discover now