1.Bölüm

10 3 0
                                    

.Dört kişinin açısından yazicam.

Çakır Kaplan
Gene dersler başladı lanet olası dersler hayatımı kökünden yok eden okul allahtan arasıra tatil oluyoda kafam rahatlıyo . Bu sene tüm sınıflar karışacaktı  normalde kız ve erkek olarak ayrı sınıflarda bu sene karışacaktı. İstesemde istemesemde tüm kızların yapışmasına ayar oluyorum ve kesinlikle bu sınıf karışmasıyla tüm kızlar üstüme çullanacakti. Allah'tan Bilge vardı kız kafa kızdı bide şu bilgisiyar manyaklığı olmasa daha iyi olacakta direk onu yanıma alır kurtulurdum . Bilgeyle küçük bi oyundan zarar gelmezdi. Burdanda bu saçmaliklardan nefret ettim hep nefret edicem. Hayatimi mahvetmişti.  Ailemden gelen bu saçmalik hep aşmak istedim ama kurtulamadim .Keşke bu saçmalıklardan kurtulabilsem. Ama bulucam burdaki saçmalikları hiç bi zaman kabul etmicektim.Kurtulucaktım Bilgede ayni benim gibiydi burdan kaçıcaktık enin de sonunda planlarimizi işleve koycaktık ama hayla planda yerinde oturmayan olaylar vardi ama çözucektim lazim olan şeyler tamamlandığında burda degil istedim yerde olcaktim .

Bilge Parlak
Bu okula resmen postalanmiştim ailem istese beni burda yollamazdi saklardi. Bilerek beni buraya sepetlediler çünkü sevgideger ikizimi kurtarmak için beni sepetlediler. Ama genden gelen hackerlik geni saolsun iyiydim bu işte .Çakır vardi egoist falan di ama bana iyi gelen tek kişiydi .Burdan kurtulcaktik ve sonrasinda hayal ettiğimiz şeyleri gerçeklestircektim. Ama hayla plan istemediğimiz şekilde gelen olay vardi .Çakır bi seyler yapiyodu ve ne karıştırdığını çözemedim ama bu hayatta sataklik yapmicagi insan bendim bunun avantaji vardi bende çünkü ben onun herşeyi o benim herşeyimdi olmayan şeylerimin yerini doldurdu. Bu sene kizlar uğraşmak istemediği için beni kullanicakti huyunu biliyodum. Şurdan kurtuldaktan sonrada bizi bekleyen olaylar vardi ve ayrilmazdik Çakırla burdan sadece kurtulmakla kalimiyodu.
Almila Kaya
Burasi benim cehennemim di beni eğitmek istekleri amaç igrençti inatla direşdim .Başka  alanlarara yoneldim ve kendimi diğer alanlarda geliştirdim ve kendimi kanitladim. Ama genelde erkeksel olaylar seviyodum özellikle dövüşmeyi bayiliyodum özelllikle o egoist erkekleri dövmeyi ve her zaman sevdim egolarini yıkmayı .Ama birini egosunu yıkamamıştım Çakır Kaplan bitürlü yenemedim ama enin de sonunda olacakti o egosunu yere sericektim . Bu sene kiz erkek ayrimi kalkiyodu ve egoperesti yenebilirdim ve bu çocuğun  karıştırdığı olayalar vardi ve ben bunu öğrenecektim .Buzcani arkadaşım sırdaşim herşey burdaki yanimda olan kişiydi  ve hayattaki şanşım o da ben gibiydi burdan kurtulabileceğimizi düşünüyoruduk ve yanimda ki sırdasim ve artik burdan kurtulmanin yolu bulucaktık .Ve yavaş  yavaş planimiz uygulucaktik.
Buzcani Karapınar
Ben içine kapanik bi insandim anneme göre umutsuz vakaydim hayatta her şey eziklenen taraftim .Aymira hayatimin güneşiydi güçlu oldugumu onun sayesinde keşfettim o hep güçlu ve dikti ve benide o kaldirdi .Bu okulun tek iyi yani oydu .Kendimi geliştirmemi sağlayan oydu busene ayni sınıfta olcaktik ve onu hep korucaktim fazla manyakti başıni belaya sokardi ama gene dunyanin en müthiş insaniydi.
Ve bizim guzel bi planimiz vardi sadece o Bilge denen varlığa ihtiyacim vardi ama o Çakır denilen varliktan ayrilmiyodu tek yakalasam onu da plana dahil edip isteğimiz seyi yapabilirdik ve ben inaniyodum yapicaktik bunu .Gerekirse o Çakir
zibidisiyle yapicaktim .

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Feb 20, 2020 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Kayıp RuhlarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin