ilk öpücük hırsızı

194 16 7
                                    

(Levy)

     Okul çıkışı Mavis abla ve bizim takım birlikte çalışacağımız kafeye doğru gidiyorduk.
"Kızlar ben çok heyecanlıyım" (Lucy)
"Ben de heyecanlıyım Lu-chan"
     Lu-chan bizden bir şey saklıyormuş gibiydi ama neyse Lu-chan kötü bir şey olsaydı bizden saklamazdı. Demek ki o kadar kötü bir şey değil.
Kızlar ben şanslı anahtarlarını evde unutmuşum eve gitmeliyim
"Tamam Lu-chan"
     Lu-chan gitti.
"Ne yapıcaz bilmiyorum çok korkuyorum" 
"Kızlar heyecanlanacak ya da korkacak bir şey yok" (Mavis)
"Ama yine de Juvia çok korkuyor (Juvia)
"Sakin ol jubi" (Mira)
"Aynen korkulacak bir şey yok biz yanındayız ağlama"
     Juvia ağlamaya başlamıştı. Juvia çok stres altında kaldığında ağlar. Ben bunları düşünürken kafeye varmıştık. İki katlı güzel bir kafeydi. Hemen içeri girdik. Lu-chan'ı beklemeliydik. Uzun bir süre sonra nihayet Lu-chan geldi. Biz de üstümüzü değiştirdik
Yn:elbiseler duyuru kitabında var.
     İçeri birileri girince bizim takım Mavis abla dahil müşterilere bakmadan eğildik ve selam verdik.
" hoşgeldiniz efendilerimiz"(kızların hepsi)
"Hoşbulduk levy" (?)
     Duyduğum sesle normal duruşa gectim.
"Gajeel?"
     Kızarlığımı hissettim. Göz ucuyla kızlara baktığımda hepsi kızarmıştı. Mavis abla bile kızarmıştı. Sebebini aradığımdaysa Zeref sensei de buradaydı. Ne? ZEREF SENSEİ DE BURDAYDI!
"Okulda benden kaçmıştın bücür ama şimdi kaçamıyacaksın"(Gajeel)
     O an aklıma gelince sanki mümkünmüş gibi biraz daha kızardım.
Flashback :
" Gajeel kitabımı ver."
"Sen alsana bücür"(Gajeel)
" Ben kısa değilim siz uzunsunuz"
"Hayır sen çok kısasın" (Gajeel)
"Baka!" yn: aptal demek
"Şaka yapıyorum yani yapmıyorum cidden kısasın ama bence kısa olmak sana çok yakışıyor bücür" (Gajeel)
     Yüzümde kırmızının 50 tonu vardı ve tam o sırada koşan bir çocuk Gajeel'e çarptı Gajeel de bana çarptı. Yere düşme korkusuyla gözlerimi kapadım ama arkamda duvar olduğundan yere düşmek yerine duvara yaslandım. Dudaklarımda hissettiğim baskıyla gözlerimi açtım. Gajeel de benim üstüme doğru düştüğü için şuan öpüşüyorduk. İlkimizin de gözleri şaşkınlıkla açıldı. Gajeel olabildiğince hızlı geri çekildi. Yanakları kıpkırmızıydı. GAJEEL KIZARMIŞTI. GAJEEL REDFOX UTANMIŞTI ve çok tatlıydı ama o an bunları düşünemiyecek kadar utanmıştım. Erzanın saç renginden bile daha kırmızı olan yüzümle oradan koşarak uzaklaştım.
Flashback son
"Kes sesini kaslı demir"
"Kaslı demir ha sevdim bunu" (Gajeel)
     O an ne dediğimi fark edip biraz daha kızardım.
"Masaya buyrun e-efendim"(Lucy)
" ah Luce demek hizmetçi-efendi fantezim olduğunu biliyorsun" (Natsu)
Natsu'nun bunu demesiyle lu-chan kıpkırmızı oldu. Acaba ben de mi böyle gözüküyorum ?
"Ke-kes sesini baka!" (Lucy)
"Bu arada maid kafelerde belli bir para karşılığında çalışanlara sarınabiliyordu değil mi?" (Natsu)
"Aslına bu kafede böyle bir şey yok ama size özel bir ayrıcalık yapabilirim."(Mavis)
     Mavis abla bunu gözleri parlayarak söylemişti büyük ihtimalle sonunda bizi shipliyecek birilerini bulduğu için sevinmiştir.
" iyi o zaman"(Natsu)
      Lucy'e yaklaştı ve sarıldı.Ufak bir fısıltı duydum.
"Teşekkür ederim Lucy"(Natsu)
     Ne için teşekkür ediyor ki?Lucy'e çıkışta sorabilirim ama sanki Natsu ile arasındaki bir şey gibi büyük ihtimalle söylemez.
Acaba Natsu neden teşekkür ediyor?
Tahminleri alalım.

fairy tail lisesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin