6 dalis

168 22 2
                                    

- Gal ir vienodi, bet tarp mūsų nieko nėra,- tariau žiūrėdama į dangų.
- Mhm... Žiūrėk, tuoj lovoj gulėsit,- juokaudama pasakė Rose.
- Ar baigsi? Tu nieko neišmanai apie vaikinus,- susinervinusi atsakiau.
- O taip, aš apie vaikinus nieko nežinau, bet apie savo seses žinau viska!- pagudravo Rose.
- Jennie atsiprašau, bet manau, kad šį kartą Rose teisi. Iš tavęs visko galima tikėtis,- pasakė Lisa. Ir aš išgirdau kaip jos pradeda prunkšti, jos duoda ženklą, kad tuoj nebesusilaikys ir pradės žvengti. Jos ilgai nebeištvėrė ir pradėjo juoktis.
- Kas čia tokio juokingo?- pasakiau ir dar labiau pradėjo juoktis.
- Gerai, baigiam,- pasakė Rose. Jos atsikrenkštėjo bandė nebesijuokt, bet šypsenos nuo jų veidų nedingo.
Priėjome namus. Lisa atrakino duris Rose greitai nusiavė batus ir ūžšoko ant sofos.

*Rose*

- Kaip aš pavargau!- suinkščiau.
- Aš irgi...- mieguista ištarė Lisa.
- Kas nori popkornų?- paklausė Jennie.
- Aš!- vienu balsu sušaukėm su Lisa ir visos nusijuokėme.
Aš suplojau rankomis ir paklausiau:
- O kokį filmą žiūrim?- paklausiau.
- Romantinį!- iš virtuvės sušaukė Jennie.
- Tiks "Fifty shades of grey"?- pasiteiravau.
- O taip... Seniai jo nežiūrėjau,- pasakė su popkornais atėjusi Jennie.
Tik įsijungėme filmą kažkas pasibeldė į duris.
- Kažko laukiate?- paklausiau.
Jos papurtė galvas į neigiamą pusę. Aš nuėjau atidaryti duris. Kas ten bestovės kaip Jimin, Taehyung ir Yoongi. Nekenčiu vaikinų, o ypač jų, bet bandau išlikti mandagi.
- O sveikas, Jimin,- pasisveikinau su juo, bei nusišypsojau.
- Labas, Rose,- šyptelėdamas tarė Jimin.
- O dabar atsiprašysiu, turiu eiti,- ir uždariau duris tiesiai jiem prieš nosis.
- Kas ten buvo?- paklausė Lisa.
- Tau nereikia žinoti, dar nualpsi,- pasakiau.
- Pasakyk!- surėkė Lisa.
- Gerai jau gerai... Ten buvo Taehyung, Yoongi ir Jimin. Laiminga?- atšoviau.
- Durne, ką tu padarei?! Įleisk juos tuoj pat! Ir iš kur jie sužinojo kur mes gyvenam?!- nesustodama šaukė Lisa.
- Lisa! Raminkis!- tramdė Jennie.
- Gerai, gerai...- Lisa apsimetė ramia. Bet greitai pribėgo prie durų ir jas atidarė. O dieve ji neprognozuojama...
- Lisa, ne!- rėkė Jennie, bet nespėjo...
- Labas,- plačiai atidariusi duris keistai pasisveikino Lisa.
Aš greitai nubėgau laiptais į savo kambarį, užsirakinau, guliu ant lovos ir žiūriu į lubas.

*Lisa*

Stengiausi nedarysi akių kontankto su Taehyung, nes visa išraudonuosiu. Negalėjau susilaikyti ir žvilgčiojau į jį. O jis žiūrėjo tiesiai į mane ir apsilaižė savo lūpas. O.M.G !!!
- Beto, iškur jūs sužinojot kur mes gyvenam?- iš kito kambario galo rėkė Jennie.
- Mes ėjome namo ir pamatėme kaip jūs įėjote į kažkokį namą ir nusprendėme pas jus ateiti,- nusišypsojęs savo kvadratine šypsena atsakė Taehyung.
- Supratau. Tai g-gal užeisit?- mikčiodama pasakiau, nes nebegalėjau iškęsti.

*Jimin*

- Būtų visai neblogai,- atsakiau, dairydamasis Roses.
Tik įėjome į jų namą jos niekur nemačiau.
- O kur, Rose?- paklausiau, nes ji tikrai man patinka ir ji man tikrai rūpi.
- Savo kambaryje, gali bandyti laimę užeiti, durys trečios nuo galo,- atsakė Jennie.
Po šių žodžių nieko nelaukdamas ėjau pas ją. Užlipau laiptais į antrą aukštą ir radau tas duris apie kurias kalbėjo Jennie. Jos tikrai buvo uždarytos. Pasibeldžiau ir išgirdau rakinamų durų garsą.
- Ko?- šiurkščiai paklausė susivėlusi paklausė Rose. Ji tokia miela. Tai verčia mane dar labiau ją įsimylėti.
- Ateisi žiūrėti filmo?- paklausiau.
- Nenoriu, nėra nuotaikos...- švelniau pasakė Rose.
- Kodėl? Bus smagu,- nusišypsojau kuo nuoširdžiau.
- Ne, šįkart atsisakysiu,- paprieštaravo ji.
- Jei atsisakysi filmo, tai gal nepaprieštarausi, jog ateičiau tau palaikyti kompanijos?- nesusilaikiau, ji buvo tokia miela, o vienos jos palikti nesinori.
- Nežinau noriu pabūti viena,- ji atsakė ir lėtai uždarė duris.
Jai tikrai kažkas negerai ir aš noriu sužinoti tą priežastį kodėl ji tokia nusiminusi. Aš nebegaliu slėpti jausmų jai.
Nulipau laiptais žemyn priėjau prie Jennie.
- Gal galėtum duoti Roses telefono numerį?- paklausiau.
- Galiu...- aiškiai matėsi, kad ji nenorėjo to daryti, bet atsistojo nuo sofos ir ėjo į viršų. Įėjo į savo kambarį, pasiėmė telefoną ir pradėjo diktuoti numerį. Įsirašęs padėkojau ir ėjau namo, nes neturėjau ko veikt. Jau stovėjau prie durų ir norėjau jas atidaryti jog išeičiau mane sustabdė Lisa.
- Nepasiliksi?- paklausė ji.
- Ne, turiu asmeninių reikalų,- atsakiau meluodamas.
- Gaila, tada ateik kitą kartą, gal bus Rose apačioje, nes ji šiandien kažkaip keistai elgiasi,- pasakiusi nusišypsojo ir laukia mano atsakymo.
- Būtinai,- atgal jai nusišypsojau ir išėjau.
Parėjęs namo nuėjau to didžiulio namo laiptais aukštyn į savo kambarį. Pasiėmiau telefoną ir pradėjau rašyti žinutę Rose. Ir ilgai nereikėjo laikti kol ji atrašys.

*Rose*

Gulėjau lovoje ir gavau žinutę nuo nežinomo numerio.

Nežinomas
Labas 🙂

Rose
Kas čia rašo?

Nežinomas
Norėčiau išlikti nežinomu 🙂

Rose
Tada aš tau niekada nebeatrašysiu, jeigu nepasakysi kas tu.

Nežinomas
Gerai, duosiu užuominą. Buvau tavo namuose.

Rose
Mano namuose šiandien daug ko buvo.

Nežinomas
Gerai, tada antra užuomina. Šiandien beldžiausi į tavo kambario duris.

Rose
Aishh... Tu Jimin, taip?

Nežinomas
Tu teisi 🙂

Rose
Kuom norėjai gražaus pasidalint? 🙂

Nežinomas
Tai visų pirma norėčiau, kad įsirašytum mano numerį.

Rose
Jau imu ir rašausi, žinok.

Nežinomas
Dabar aš žinau kur tu gyveni ir galiu betkada pas tavęs ateiti, nes tu turi balkoną, o pro jį lengvai galima patekti 😏

Rose
Daryk ką nori. Jei bandai išpešti iš manęs tą paslaptėlę kodėl aš tokia. Tai aš nekenčiu vaikinų 🖕

Nežinomas
O jeigu tu nežinojai  tai aš ne toks kaip Yoongi ar Taehyung ✌️

Rose
Pastebėjau.

Nežinomas
Tai gerai, lauk manęs ateinant, Rose 😏

Rose
Pasvajok 🖕

Po šio pokalbio aš įsirašiau jo numerį ir toliau naršiau internete.

*Jimin*

Po šio jos tokio išsireiškimo norisi praleisti su ja vis daugiau laiko. Jau 03:27 Yoongi su Taehyung jau grįžę ir jau senai užmigę, bet aš nebūčiau aš. Apsirengiau ir tyliai išsliūkinau iš namu. Ir ėjau pas Rose prisipažinti.

Neišeik •fanfiction• | Blackpink•BTS |Where stories live. Discover now