Öncelikle bölüm baya gec geldi biliyoruz ama yazamıyoruz ikimizinde işi falan cikiyo ama yazmayi basardik. İYİ OKUMALR😘😘
YAVUZ'dan
Feyzullah tam anlatmaya başlamıştı ki oda kapısı ansızın açıldı.
S:Ya bavulumu gördünüz mü?
diye sordu etrafa bakınarak.
Y:Bavul? Sen yanında bavulda mı getirdin?!
S:Evet. Yanıma almıştım. Ama nerde bıraktığımı hatırlamıyorum.
Fey:Hastaneye bırakmamışlar mı?
S:Hayır. Bahar'ı aradım da demin. Hastaneye benimle birlikte eşya gelmemiş.
Y:Tamam. Sen sakin. Ben bi kaç polise durumu anlatırım. Buluruz bavulunu.
dedim soğukkanlılıkla.
S:Sen o kıçını kaldırana kadar ben bulurum!
diye cevap verdi ve kapıyı sertçe kapadı arkasından.
Y:Siz konuşun ben Su'yun bavuluyla ilgileniyim.
dedim bizimkilerin yanından kalkıp. Bir iki dakika sonra yanıma Ateş geldi.
A:Komutanım?
Y:Söyle Karabatak.
A:Nazlı aradı da demin. Evin yakınlarında bi bavul bulmuşlar. Mavi renkteymiş.
Y:Tamam Karabatak.
dedim ve Su'yu bulmak için etrafa bakındım. Beni ve Karabatak'ı görünce yanımıza geldi.
S:Buldu mu?
A:Mavi renkte miydi bavulun?
S:Evet!
dedi heyecanla.
Y:Tamam. Bulduk bavulunu.
diyince Su kollarını bana sardı.
S:Hadi gidelim.
dedi çocuksu edasıyla. Nazlı'ların evine doğru yol aldık. Nazlı Ateş'i yanımda görünce gülümsedi ve Ateş'e sarıldı.
S:Bavulum!
dedi bağırarak. Ve bavulun içini kontrol etmeye başladı.
N:Senin bavulun mu?
S:Evet. Teşekkür ederim.
diye cevap verdi.
EYLEM'den
Karabayıra yıllar sonra geldiğim için biraz gezmek istiyordum. Karabayır çarsında gezerken takip edildiğimi anladım ve abimi aradım.
Feyzullah-Eylem telefon konuşması
Fey; Alo
E;Abiii
(Bu arada feyzo hoporlorde konusuyor)
Fey;Efendim eylem
E;Takip ediliyorum
Fey;Nee tmm sen onları oyalamayı dene diyip kapattı.
İstihbaratçi olduğum için zor olmayacaktı.Abimin dediğini yapmaya başladım.Ve tam bi adam beni sırtımdqn vuracakken abimler geldi.
Fey;Eylem iyi misin?
E;İyiyim abim dedim.ve sarıldık.
Y;İyi olduğuna emin misin Eylem.
E;Eminim Yavuz
FETHİ'den
Feyzullah tam anlatacakken birden su odaya girdi tabi girmek denirse.
Bavulu kaybolmus onu ariyomus.(yukaridaki olaylar tekrer yazmaya üşendim.)
Eylemide alip tabura donuyoduk ki birden çatışma basladi.
Çatisiyorduk. ve bütün adamlar bitti.arabaya binemiyecektik çünkü araba pertti.
Yürüyerek gidecektik ama bir terorist ölmemişti ve feyzullahı sırtından iki kere vurdu.
Feyzullah yere düştü feyzoyu vuran adamı öldürüp feyzonun yanına gittik.
Herkes donup kalmıştı ne yapacağımızı bilmiyoduk.Eylem feyzonun yanina gidip başını dizine koydu.
Hem ağlıyordu hemde konuşmaya çalisiyordu.
E:A-abi s-sende bı-bırakıp gi-gitm lütfen.
Fey:E-e-eylem ağ-ağlama
E:Tamam ağlamıcam ama sende bırakıp gitmeyeceksin.
Fey:Söz ve-veremem ka-ka-kardeşim.
Abi e-eylem size e-emanet
Y:Saçmalama aslanım sen hiç bir yere gitmeyeceksin itmeyeceksin.
F:Dayan çaylak dayan.
A:Dayıoğlu hiç bir yere gitmiyosun bak biz daha senin düğününde göbek atcaz da.
Fey:A-abi hak-hakkınızı he-helal e-e-edin.
Dedi ve gözleri kapandı.
E:Abiiiiiii gitme abi uyan hadi abii uyan nolur daha sabah sen sabah uyuyamassın ki uyan hadi.
Eylem bunları söylerken ambulans geldi.ve feyzullehı sedyeye bindirip ambulansa aldılar.yanında beni gö derdiler eylem daha kötü olur diye.
F:Kardeşim hadi uyan bak sen daha çok gençsin.uyan lütfen bak eylemi düşün sensiz o ne yapar uyan kardeşim uyan.
FEYZULLAH'tan
Sırtımda hissettiğim acı ile yere düstüm.(yukarıdaki konişma)
Artık gözlerim kapanıyordu ve kapandı artık heryer karanlıktı.ve sabahtı Eylemin söylediklerini hala duyuyordum ama bişey diyemiyordum.Uyan sen daha çok gençsin sabah uyumayı sevmiyorsun diyordu. Duyuyordum ama cevap veremiyordum.
YAVUZ'dan
Feyzullah vurulmuştu. Ambulansa aldilar yaninda fethi gitti eylem daha kötü olur diye onu göndermedik.
Hastaneye gelmiştik.Feyzullahı ameliyathaneye almislardi.
Yaklasik 5 saat geçmişti ama feyzullah ameliyathaneden daha çıkmamıştı.
Ben bunları duşünürken ameliyathaneden doktor çıktı ve hepimiz doktorun başina toplandık.
Y:Doktor bey kardeşin iyimi?
Doktor:Ameliyat zorlu geçti hastanın hayatı tehlikasi devam ediyor ve..
S:ve... söylesene be adam
Doktor:Hastamız eğer 24 saat içinde uyanmassa gerisini biz bilemeyiz yani 24 saat içinde uyanmassa daha sonrasında ya uyanır ya uyanmaz kendisine bağlı bide...
F:bide...
Doktor:Hastamız uyansa bile bir daha yürüyemeye bilir yani askerliğine devam edemeye bilir.
A:Dayıoğlu kaç gün içinde yürümesi gerekiyor ?
Doktor:Uyandıktan sonra 3 günü var.Iyi günler.
K:Komutanım doktorun söyledikleri şakydı dimi ben hayal gördüm.
Y:Keske hayal alsa keşanlı keşke hayal olsa.
ATEŞ'den
Doktorun dediklerinden sonra kanım durdu nutkum tutuldu. Benim bildigim feyzullah ne olursa olsun askerligine devam eder asla vazgecmez yutuyecek eminiz.
Ben etrfa bakarken yavuz komutan dahi herkes dagilmisti.
A:Komutanim toparlanalim feyzullah uyanirsa bizi boyle gorur daha cok teleslanir.
Y:Haklisin karabatak. Beyler toplayin kendinizi.
Herkes biraz olsun toparlanmisti.
Biz beklerken diger kızla geldi.ve eylemin yanina gittiler.
O sirada feyzullahin olduğu odaya bi doktor girdi. Biz hepimiz kapının onunde bekliyorduk.10dk sonra doktor odadadan cikti ve...
D:hastamiz uyandi .
E:Peki yürüye bilecek mi? Askerliğine devam edebilecek mi?
D:3 gün içinde yürürse askerligine devam edebilir. Geçmiş Olsun.
Y:Sağolun.
E:Yavuz önce siz girin durumu söyleyin biz sonra gireriz.
Y:Peki.
Odaya girdik.(buarada normal oya alinmistir.)
Y: Nasılsın aslanim
Fey:Iyiyim komutanimda siz bisey mi oldu birine neden boylesiniz?
A:Tamam sakin ol oglum.
Fey:Tamam soyleyin.
F:Eğer 3 gun icinde yürüyemessen askerliğine devam edemeye bilirsin.
Fey:N-ne nasıl ya. Şaka dimi bu şaka yapiyosuniz bakin eger saka yapiyosaniz valla konusmam.
Y:Keske saka olsa aslanim keske.
Fey:Tamam o zaman kaldirin beni ben yurucem.
Hafiften gozlerimiz dolmustu hepimizin.
Fey:Hadi yardim edin yurucem ben bakin valla yurucem hadi.
Bu dediginden bir koluna ben diger koluna fethi girdi ve kaldirdik.
Ama olmuyodu zor ayakta duruyodu biz yurutmeye calisirken kizlar iceri geldiler bizde feyzullahi yatirdik geri(feyzoya cocuk gibi davrandirmamiz😄😄)
Eylem kosarak abisine sarildi.
E:Abi iyimisin iyisin dimi ağrin sızın yok.
Fey:Yok abicim iyiyim ama sen bi nefes alsaydın ya benim nefesim kesildi sen konusurken.
Bu dedigine hepimiz guldu feyzoda guldu.
2.GÜN
Bugun 2.ci gunu feyullahi yurutmeye calisiyoruz. Ama hale yüyemiyor.ama denmeye devam.
A:Hadi feyzo hadi az kaldı.
Fey:Abii durun.
Dedi ve dusuyordu ama turtuk.
Yataga goturdul.
Y:Feyzo yarin devam ederiz bugun yeter.
Feh:Komutanım yarın son gun ya yarında yürüyemessem.
K:Yürücen olum sen yarın yürücen.
Fey:Tamam yarın erkenden çalışmaya başlarız.
YAVUZ'dan
Feyzullahın yanınıdan çıktık.ve telefonum çaldı erdem yarbay ariyordu.
TELFON KONUŞMASI
E:yavuz
Y:emredin komutanim.
E:simdi oraya geliyorum size bir haberim var.
Y:Tamam komutanim.
Bi 20en sonra erdem yarbay geldi.
E:oturun çocuklar.
A:Bisey mi oldu komutanim.
E:Cocuklar size kotu bi haberim var.
F:Nedir komutanim.
E:Askerlikten ihrac edildiniz.
Y:Neee!nasi olur komutanım.
E:Eylemi kurtarmaya gittiginizde ben uslerden izin almamistim ve bu durum uslere gitmis degerlendirip bu kararai vermisler.
K:komutanim olmaz oyle sey nasi olur ya biz üniformasiz yapamayız komutanim canimizi alin üniformamizi almayın nolur..
E:yapabileceğim herşeyi yaptim ama maalesef.askerliğimize son verildi.
Y:Feyzullaha nasil soylucez bumu komutanim cocuk hala yuruyemiyor yarinda yuruyemesse bir daha asla yuruyemeyecek ve belki kendini suclayacak.
E:yine siz soyleyeceksiniz benim bi isim var.
Diyip gitti hepimiz aglamamak icin kendimizi zor tutuyorduk. Kizlar yanimiza gelip ne oldugunu sordular anlattik herseyi. Sonrada koltuklarda uyuya kalmisiz.
3.GÜN
FETHİ'den
Bugun son gün eğer bugunde yuruyemesse bi daha asla yüyemeyecek.
Fey:abi hadi baslayalim.
Y:Tamam
Feyzoya daha soyleyemedik.
Ates sag fethi sol koluna girdi .
Fey:abi bırakın ben yuruyecegim.
Feyzullahibbiraktik ve sonuc...
Gıcığız biliyoruz hihihi
Öptük hepinizi😘😘😘
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HATIRLA
FanfictionHatırlamak için elinde ne varsa vermeye hazır bir Kadın... Çıkmaz bir sokakta çıkış arayan bir Adam... İki paralel doğrunun bir gün çakışması kadar İmkansız Bir Aşk Hikayesi...