Merhaba! Ben PONOLOPİA

319 17 18
                                    

Biliyorsunuz ki bu kurguyu iki kişi yazıyoruz ve aldığımız kararla Kendimizi tanıtmaya karar verdik. Ben ponolopia (Pskiopat, deli, seni geberticem, öl inşallah, geber, yb... diyenler de var🙄😌)
•ADIM:SÜEDA
•İzmir'de yaşıyorum.
•19 yaşındayım. 3 Mart Doğum günüm.
•Balık burcuyum ve burçların insanlar üzerine olan etkilerine inanıyorum ama fal kısmına inanmıyorum.
•Günlük yaşantımda fazlasıyla duygusal ve rahatına düşkün biriyim. Arkadaş ortamında deli ama yeri geldiğinde ciddi bir karaktere bürünüyorum.
•Manisa Celal Bayar Üniversitesi %100 İngilizce Biyomühendislik okuyorum.
•Bakmayın İngilizce bölüm okuduğumu İngilizcem berbat ötesi. Derslerde bu yüzden çok zorlanıyorum.
•Bu hesap kişisel hesabım değildir. ponolopia benim kişisel hesabımdır. İnstagram ve Twitter'da kişisel hesabım yoktur. İnstagram da ponolopia diye bir sayfam vardır ki İnstagram açtığımı sürekli unutuyorum😂Nasıl diye sormayın bilmiyorum. Sadece Sosyal Medya ile alakam yok.
•Sosyal Medya kullanmayı sevmiyorum. Sebebi ise bağımlılık yaratmaları ve sosyal medya da gerçekleşen bazı taciz olayları. Fan sayfası açmamım sebebi ise burdaki bazı arkadaşlarla konuşmak içindi.
ponolopia hesabında ilk Hikayem GAME ON!'du ve 15 Mart 2018 de yayınladım. Günlük yaşantımda yaşadığım bazı sıkıntılar nedeniyle burda kendimi rahatlamak için bulunuyorum.
•Kitap okumayı çok severim ama dijital boyutta değil. Sadece Feysu hikayeleri okumayı seviyorum bu platformda.
•Pskikolojik gerilim, bilim kurgu, edebi türden kitaplar okurum çoğunlukla.
•Kitaplar konusunda çok hassasım. Kitaplarım köşelerine ne küçük bir şey olduğunda ağlarım.
•En sevdiğim dizi Game Of Thrones.
•Müzik dinlemek, hayal kurmak ve yürüyüş yapmak asla vazgeçemeyeceğim alışkanlıklarımdandır. Ayrıca Masa Tenisinde lisansımda vardır.
•Hayvanları çok seviyorum. Özellikle Zürafaları😍 Küçüklükten gelen bi hayranlığım var onlara.
•Alışverişten nefret ederim ama Kitap Fuarlarına gidip 35 kitapla dönüp kollarımı ve bacaklarımı et kesiği yarası oluşturmaya da bayılırım. (İzmir de Nisan aylarında gerçekleşiyor bu etkinlik)
•Arkadaşlarıma ve aileme çok önem veririm, zaten çok duygusal biriyim.
•Sinirlenince direk ağlarım. Konuşmayı severim ama sadece kendi arkadaş ortamımda. Normalde ise kıyafet almak için kasiyere gitmeye utanan biriyim. Evet fazlasıyla utangacım.
•+18 içeriklerden çok hoşlanmam. Ben daha çok arkadaş ilişkilerini seviyorum.
•Kötü sonlara bayılırım ve bunu kurgularıma da yansıtırım. Boşuna psikopat demiyolarlar ve Allah tependen baksın gibisinden belalar okumuyolar😁
•Fikir hırsızlarından hiç hoşlanmam! Yaklaşık 15 hikayeyi ve 30 kadar hesabı bu yüzden sildirdim. Yine karşılaşsam yine yaparım!
•Kendi kurgularımda orijinal olmaya dikkat ederim. Ve eğer başka birinin kitabıyla ufak bi benzerlik gösterse o kurguyu aklına getiren kişiden mutlaka izin alırım. Ve zaten diğer kurgularla aynı yapmamaya çalışırım.
•Ters köşelere bayılırım.
•Ve burdaki yazarlara verebilceğim en büyük tavsiye sadece kendiniz için yazın demek olur. Kurgunuza sınır koymayın mesela. Kurgum fazla okunmamış ya da fazla oy almamış kurgumu final yapıyım gibi saçmalıklara kapılmayın! Çünkü siz bu kurguya başladığınızda okurlar bana fazla oy vericek onlar da sevmek zorunda diye başlamadınız! Aksine, bu kurgu kafanızda bi yer edindi ve sizin acaip hoşunuza gittiği ve bu mutluluğunuzu 1 kişiyle de olsa paylaşmak istediğiniz için yazmaya başladınız! O yüzden okurlar ne istemiş ne yapmış ilgilenmeyin! Sadece kendinizi mutlu hissettiğiniz ya da kendinizi rahatlatabildiğiniz için yazın!
ŞİMDİLİK BENDEN BU KADAR❤️ HEPİNİZİ ÇOK SEVİYORUMM❤️ VE PSKİOPAT RUH HALİME DE DEVAM EDİCEĞİMİ BELİRTMEK İSTİYORUM❤️ ÖZELLİKLE BU BENİM DÜNYAM İÇİN😈 YENİ YAZDIĞIM KOD ADI:OYUN VE SUSMUŞ KESİNLİKLE İYİ SONL BİTMİCEK. BU BENİM DÜNYAM'I KÖTÜ SONLA BİTİRDİN ONLARI MUTLU SON YAP DEMEYİN BOŞUNA😈YÜZÜNÜZDE ELİMİN İZİ KALIR😈
BYE BYEE👋🏻👋🏻

HATIRLAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin