I

30 3 0
                                    

  Fiind prins tot timpul între lumea reala şi lumea ireala am învăţat sa port măşti în fata tuturor. Singurul om care ma cunoaşte mai bine decât ma cunosc eu este bunica. Ea este singura care mi-a rămas pe lume.

  Din copilărie eram diferită de alţii copii. Aveam viziunii stranii care imi creea ore întregi de plâns. Pentru a ma liniştii, bunica mea imi pregatea ceai şi prăjituri.

  Cele mai triste momente erau când închideam ochii şi vedeam moartea părintilor. Ambii au fost omorâţi de forţe necurate, care au jurat să ne distrugă familia.

  Familia mea a apărat ţinutul sute de ani de Regina Morţii, împiedicând spiritele sale să le facă rau oamenilor. Se spune că Ea zace în adâncul pămantului, hrănindu-se cu suflete pierdute. Bătaia vântului îi răspândeşte râsul isteric pretutindeni, iar cine îl aude este predestinat morţii.

  După moartea părinţilor mei, eu şi bunica ne-am mutat într-o localitate plictisitoare de la marginea pădurii. Aproape zilnic hoinăream pădurea căutând plante, flori şi ciuperci cu care ea făcea diferite poţiuni. Aceasta ma învăţat să îmi controlez puterile coordonându-mi mintea.

  De la naştere am deţinut trei puteri supranaturale: puteam sa explorez trecutul prin viziuni, să mişc obiectele sau chiar oamenii cu puterea minţii şi să levitez. Levitarea necesită o concentrare profundă, iar din acest motiv n-am reuşit să stau in aer mai mult de câteva minute.

  În timpul liceului colegii ma credeau o ciudată pentru ca nu puteam sa-mi ascund în permanenţă puterile. Câteodată se mai întâmpla să zboare vreun creion fiind la o distanţă mică de a atinge ochiul cuiva. Intr-un final cu greu am fost acceptată în colectiv, dar cu puţin timp înainte de absolvire.

Din dorinţa de a găsii oamenii mai interesanţi am horărât sa merg la facultatea de psihiatrie, însa bunicii nu prea i-a priit ideea.

Fiind vineri seara, eram nerăbdătoare să particip la primul meu sabbath. Acolo trebuia să cunosc toate vrăjitoarele din cerc şi să depun Jurământul Sacru, ce mă transforma în protectoare a vieţii.

Regina MorţiiWhere stories live. Discover now