IV

17 0 0
                                    

  Razele soarelui se jucau pe fata mea, iar o femeie înaltă și blonda îmi cânta cu veselie un cântecel, ma luat în brațe și ma strâns la piept. Mirosul ei plăcut mi-a umplut nările cu o nostalgie dureroasă. Ochii blajini ma priveau neîncetat. Ma întreb cum am putut sa uit... era mama.
Ochii mi s-a umplut de lacrimi și m-am trezit la realitate.

Vrăjitoarele și bunica ma priveau îngrijorate, la capul patului meu se afla pisica găsita în pădure.
- S-a trezit surorilor, s-a trezit!!
- Era cât pe ce sa o încurce( spuse vrăjitoarea roșcată)
- Ce ti mai amintești, dragă? (spuse bunica)
- Am văzut-o pe Ea, mi a înfipt un pumnal în inima, după care am visat-o pe mama..
- Sărăcuța mea nepoata, este clar ca Ea se folosește de amintirile tale pentru ca te controla!
- Trebuie sa te protejam, vrăjitoarele bătrâne vor discuta pentru a lua o hotărâte în privința ta. Noi avem treburi nerezolvate, la revedere micuța vrăjitoare!

  Fără sa mai spun nimic, vrăjitoarele dispăruse. Am privit spre inima și am văzut un mare bandaj plin de sânge, inima mea abia mai bătea. Bunica încerca să mă liniștească, dar eu nu mai aveam răbdare. Voiam sa o găsesc  pe Ea și sa o distrug.

Dupa ce a plecat bunica din cameră am încercat să întru înapoi în piele pisici. Dar mai întâi am vrut să-i pun un nume. Eu mă numeam Miranda, pisica putea să se numească  Matilda sau Miți sau Mara, hmmm, Miți pare drăguț, deci asa rămâne.

  Am intrat in pielea lui Miți și am fugit afară. Ma simțeam ciudat, vedeam lumea mult mare, culorile mai puțin aprinse. M-am uitat spre mine sa vad ce se întâmplă cu corpul meu. Eram într-o stare de somn, probabil din acest motiv nu am murit. Când ea m-a prins eram în pielea lui Miți.
 
Toate simturile îmi erau ascuțite, foarte rapid am urcat într-un pom, iar din partea opusa le priveam pe vrăjitoare. Acestea duceau după ele un copil în jur de zece ani. Nu păreau prea prietenoase pentru ca era legat din cap până în picioare.
Am sărit pe o alta creanga ca să vad ce se întâmplă cu băiatul. Vrăjitoarele l-au pus pe un rug și părea ca fac încântați:
-Sufletul ei va dăinui veșnic printre cei vii și printre cei morții..

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Aug 20, 2018 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Regina MorţiiWhere stories live. Discover now