- Draga mea, vei întârzia la Sabbath!
- Stai linistită bunico, sunt aproape gata.
- Ce mandra sunt de tine.. ai crescut asa mare, vei calca pe urmele mamei tale.
- Trebuie sa plec, pa buni(spun tristă)
- La revedere, dragă!
Amintirea părinţilor mei îmi arată ca nu e atat de avantajos sa fii erou. Ei şi-au sacrificat viaţa pentru cei ce ma fac "ciudata". Din cauza juramantului pe tot parcursul vieţii va trebui să-mi ascund adevărata identitate. Adică nu voi primii nicio mulţumire din pricina păcatului numit mândrie.Se lasă noapte si astfel pornesc la drum spre cercul vrajitoresc prin padure. Îmbracată în haine festive ma simt cuprinsă de noapte. Singura care îmi luminează calea este luna, care secerează cerul înstelat. Dintr-un tufiş se aude un făşâit apăsat, mă panichez şi încerc să ma ascund după un copac. Aştept în linişte să atac, cu puterea minţii aduc animalul în faţa mea. Se pare ce bestia feroce era doar o piscuţă dornică de a-si găsi un prieten. Probabil ca s-a pierdut de mama ei asa ca am luat-o in braţe şi am pronit la drum.
Când am ajuns la destinație, vrăjitoarele m-au salutat cu veselie.
- Vad ca ți-ai găsit animalul pentru transformări. (spusese o vrăjitoare roșcată)
- Am găsit-o în pădure sau m-ai bine spus ea ma găsit pe mine.
- Să ne pregătim de încântații! Toată vrăjitoarelea să-și unească puterile!(spuse o vrăjitoare mai bătrână, care părea ca este un fel de lider)
Existau 6 scaune așezate sub forma de cerc, unde stăteau vrăjitoarele bătrâne, iar în interiorul cercului se aflat vrăjitoarele tinere, eu stăteam în centrul lor cu pisica în brate.
Toate au început să cânte aceeași incantație greu de descifrat.
Am simțit ca ma micșorez, ca mâinile mele se transformă în gheare și ca vad mult mai clar în întuneric.
Intrasem în corpul pisicii.
-Fugi, aleargă, cățărăte, acum ești protectoarea celor vii și totodată o vrăjitoare completa!
Vrăjitoarea roșcată avea dreptate, pentru ca îmi simțeam puterea ce mi curgea prin vene. Am fugit în noapte ca să ma bucur de forma mea temporală, dar fără sa mi dau seama am fost trântita la pământ și prinsă într-o capcană...
YOU ARE READING
Regina Morţii
Fantasy"Cad şi ma ridic neîncetat... Oare înca sunt eu sau m-am schimbat, lumea în care trăiesc este o iluzie rupta din propria mine? Îmi este din ce în ce mai greu să respir, dar vreau sa lupt, vreau sa trăiesc. Poate aşa li se întamplă tuturor adolescenţ...