~•~40~•~

678 30 4
                                    

"Vstávej opice! " Začal někdo řvát. Otevřela jsem oči a vidím Zacha jak si hraje s mým mobilem. 
"Polož ten mobil Zachary Dean Herrone! " Vzala jsem mu ho z ruky

"Vstávej,  jdeme za Danielem" Sednul si mi na postel
"Jak mám asi vstát, když mi sedíš na nohou" Protočila jsem očima a prostě jsem ho shodila z postele.
"Vážně? " Koukal se na mě jako jak jsem si to mohla dovolit

"Neměl jsi si sedat na moje nohy" Jemně jsem se usmála, ale Zach už měl na tváři ten jeho ďábelský úsměv

"Ani na to nemysli" Řekla jsem a vyndala si věci ze skříně

Zach přišel ke mě a chytil mě ze zadu za pas, začal mi dávat jemný polibky kolem krku

"Z-Zachu přestaň" Hluboce jsem dýchala

"Hmmm... Ne" Otočil si mě a začal mě líbat

Odtrhla jsem se " Vážně přestaň, táta může přijít do pokoje" Koukala jsem se mu do očí

"Tvůj táta je v práci" Usmál se

"Stejně se chci převléknout" Vzala jsem do ruky tričko

"Fajn" Řekl a sedl si na postel, začal se na mě koukat jak na televizi
"Co?" Zeptal se, protože viděl jak se na něj koukám 'jako myslíš to vážně'

Ukázala jsem rukou na dveře
"Fajn, fajn" Zvedl se a odešel za dveře

Konečně jsem se převlékla a šla do koupelny

Po 5 minutách jsem vylezla a šla za Zachem. Seděl v obýváku na gauči a projížděl si mobil.

"Jdeš?" Otevřela jsem dveřmi a Zach vyskočil z gauče

Zamkla jsem a šli do auta. První jsme zastavili u holek a pak jsme jeli za Danielem.

"Volali jste Mari? " Zeptala jsem se, když jsme vešly do nemocnice
"Jo, ale je nedostupná" Řekla Gabbie
"Třeba je už u Daniela" Řekla Christina

Otevřeli jsme dveře a tam už byli i kluci, ale všichni byli ticho.

"Stalo se něco? " Přerušil to ticho Zach

Všimla jsem si jak se chce Danielovi brečet, tak jsem bouchla do holek a oni si toho všimli taky.

Běželi jsem k němu a jemně ho objali, protože ho nejspíš pořád ještě všechno bolí

"Co se stalo? " Pošeptala jsem mu to ucha a on mi jen podal obálku kde bylo napsáno od Mari.

Koukla jsem se na holky a pak na Zacha. Už nejspíš tušili že je vážně něco v nepořádku.

Otevřela jsem obalů a sedla si vedle Daniela, Zach si sedl vedle mě a držel mě za ruku. Holky seděli naproti nás a Corbyn, Jack a Jonah seděli na židlích, ale blízko nás.

Začala jsem číst ten dopis nahlas

"Drahý Dani, musím zmizet z města. Už to tu nemůžu vydržet, za všechno co se ti stalo můžu já. Nedokázala bych ti to říct do očí, protože vím že by jsi mě začal nesnášet. Ti lidi kteří tě srazili šli po mě. Můj otec opravuje auta pro ilegální závody v zapadlých uličkách a já jsem začala závodit místo něho, jelikož jeho zranění na noze mu to nedovoluje. Jednu noc jsem vyhrála závod a porazila jednoho z členů gangu. Slíbil mi pomstu, ale já mu nevěřila, slýchávala jsem jich tolik, že jsem to nebrala vážně. Když jsem byla s rodiči a mou malou sestrou na pláži, přijeli a postřelili mě. Mysleli si že jsem to nepřežila, když však zjistili opak chtěli to dokončit a srazit mě autem. Ale ty jsi mě zachránil. Rodiče se kvůli tomu hádají, prý kdyby mě otec nikdy nepustil závodit nestalo by se to. Kvůli tomu musím odjet zpátky domů, abych se mohla postarat  o mou mladší sestru Leslie. Už mě nebaví předstírat že je všechno v pořádku i když není. Vím že na mě budeš naštvaný a nebudeš mě chtít vidět, přeju ti aby sis našel přítelkyni která tě nezatáhne do problému jako já. Snad když se ještě někdy potkáme nebudeš mě tak nenávidět. Miluju tě, Mari." Všichni jsme se koukli na Daniela a viděli jak mu padají slzy. Objala jsem ho a tak přišli všichni.

Tajný vztah | Zach Herron -Why Don't We [DOKONČENO]Kde žijí příběhy. Začni objevovat